ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نقاش، کاریکاتوریست و هنرمند گرافیست سلام محمدی و نقد مجتبی غفوری

سلام محمدی

چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 11:40 PM
با سلام خدمت استاد و دوستان گرامی
دوستی که بی اسم کامنت گذاشته اید ،
خدمتتان عارضم که گرداگرد " هوا خوری 21 " ابراز فضل نمودن و از درِ مفسر وارد گشتن ، خویش را به زیر واژگان تلخ و شیرین کشاندن و صید از آب گل آلود لقب گرفتن است .
استدلال یافته های استاد پورپیرار ، خود موجبِ بسط ، گسترش و نفوذ در اذهان اقشار جامعه و اثر پذیری آنها می باشد ، و چنانکه عیان گشته نیازمند دفاع چند نفر با نام مستعار در بخش کامنت ها نبوده و نیست .
" بنیان اندیش " نه با نام مستعار احوال پرسی از استاد پورپیرار در هر یادداشت ، بلکه پرورش یافتن با نگاهی موشکافانه در حیطه ی تخصصی خویش و انتشار آن می باشد .
از این منظر ، مثلا آقای مجتبی غفوری در حیطه ی تخصصیِ خویش مباحث را ارائه می دادند ؛  آقای مهدی بحربیگی در حوزه تخصصیِ شان مشغولند ، و همچنین بنده نیز در حوزه ی تخصصی ام حاصل  تفکرم را ارائه می دهم که وامدار مطالب استاد می باشند . و می دانم که ورود نمودن در تخصص بیگانه با آن موجب تزلزل تخصص خویش در نگاه دیگران نیز خواهد گشت .
اکنون شمایی که بدون اسم نیز کامنت می گذارید و مشغول قضاوت می باشید ، چرا همه را با جواز "دوبلور بودن " پذیرایید و اندازه می گیرید ؟ از نگاه شما ، بنیان اندیش یعنی دوبلور بودن ؟!
به یاد داشته باشیم که مباحث استاد پورپیرار نیازمند محفل ثنا گویان نیست ، اما هدف ، پرورش دیگران جهت بسط و گسترش مباحث در آثار شخصی و تخصصی خودشان می باشد ؛ چراکه مباحث استاد یک مؤلف دارد و خودشان نیز مشغول انتشار آن می باشند .
غیر از چند تن از دوستان که ارادت خاصی نیز به ایشان دارم ، وظیفه ی اشخاصی که در بخش کامنت ها سنگ " بنیان اندیشی " را بر سینه می زنند ، دشنام به دیگری و مباحث نامرتبط و بی محتوا را به ستون نظرات کشاندن است ، و در هیچ یک از این بر سر و کله ی همدیگر زدن ها ، دوستان مورد نظر بنده ( مثلا آقای مهدی بحربیگی و .... ) حتی یک کامنت نیز نگذاشته اند .
پس دوست گرامی ، استاد پورپیرار جهت پیشبرد مطالب شان نیازمند و وابسته به خوش آمد دیگران نیستند ، و وظیفه ی ما نیز انتشار تفکر بنیانی در حوزه ی فعالیت مان می باشد .  و از به پیش کشیدن مباحث استاد در مهر محفل ، تا انتشار مستند و غیره ، برای چنین شخصی خود به خود جزو وظایف و در راستای اهداف اش قرار می گیرد ، و نیازمند تذکر شخصی همچون شما بدون نام در قسمت نظرات نمی باشد .

 

 

 

آمون : این داستان طولانی ، دنباله دار شده :  

 

http://purpirar.blogsky.com/1392/03/09/post-4205/

 

http://purpirar.blogsky.com/1392/03/06/post-4176/

 

اما اشاره ایشان به طور مستقیم تر ، اینجاست :  

 

http://purpirar.blogsky.com/1392/03/08/post-4202/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد