ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تقدیر و تشکر دوستانه از زحمات،الطاف و مستندهای ساخته مجتبی غفوری

چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 6:29 PM
سلام
ادعا می کنم اولین کسی بودم که یادداشت اخیر را خواندم تا چند ساعت بعد از آن هم ستون کامنتها صفر بود. از آن زمان بارها نوشتم و پاک کردم ولی ایندفعه رو پاک نمی کنم چون می دانم استاد به خوبی آگاه بوده اند که با نصب این یادداشت عده ای له یا علیه  آقای غفوری له یا علیه ایشان موضع خواهند گرفت و در واقع عقده ی خود را می گشایند. با پوزش از دوست عزیز جناب آقای سنجری, سعی می کنم توصیه ایشان را رعایت کنم.
استاد به قول آقای سنجری این چیزها از بدیهیات است که برای شما نمی نویسم. تنها برای آگاهی دوستان حاضر در ستون کامنتها می نویسم. کسانی که کم کم دارند حرفهایی خارج از محدوده و بی سابقه می زنند! آقا شما بیایید یک دهم حتی یک صدم کارهایی که استاد غفوری کرده را انجام دهید و بعد هم بقول بعضی ها خیانت کنید. یک دهم کارهای عابدی را انجام دهید و بعد هم بکشید کنار بگید ما توبه کردیم. اصلا قصد دفاع از ایشان را ندارم ولی همگی و حتی استاد عزیزمان بارها عنوان کرده ایم که کارهای ایشان ضربات جبران ناپذیری به دشمنان بنیان اندیشی وارد کرده است؛ هر چند باز هم بقول استاد, بنیان اندیشی به اندازه ی خرده تراش یک مداد هم مدیون کسی نیست. ببینید چقدر دین خود را به خود ادا کرده اید. شما بعنوان یک مدعی بنیان اندیشی چه کرده اید؟ جز اینکه در ستون نظرات با یکدیگر کل کل کرده اید. همه تون اینجوری بودید. حالا همه نه ولی یه درصد بالایی. دو حالت داره: یا دچار روزمرگی شدید و فقط وقت تان را اینجا می گذرانید یا اینکه عمدا این کارها رو می کنید. آقای سنجری دوست عزیز, ما چون در شما این قابلیت را می بینیم از شما توقع داریم. در جریان پخش مستندها ار شبکه ی وصال شاهد بودیم که استاد از نبود اراده مبنی بر دوبله ی مستندها بعربی و بلکه وجود اراده بر عدم انجام این کار در خوزستان گله کردند. آقای سنجری! شما و آقای نیسی مفتخر به عرب بودن چرا انجام نمی دهید؟ حالا اگه تنها دلیل تون برای عرب بودن یعنی زبان عربی یادتون رفته , چهار تا دوست عرب زبان ندارید که این کارها را انجام دهند؟ جناب طالب, جناب سلام محمدی و بقیه ی کردها! چند تا از مستندهای بی بدیل آقای غفوری را به کردی دوبله کرده اید؟ جناب اولوتورک, فریبا خانوم, جناب آیدین و بقیه ترک ها چند تا رو به ترکی دوبله کردین؟ جناب منصور, مفسر بی بدیل! تو یکی فقط عادت داری دیگران رو نصیحت کنی؟ جناب موومان فوق تخصص در انواع بیماریها مخصوصا بیماریهای جلدی و عروقی! چه قدمی در این راه برداشته ای. ای بی نام که از لب لعل خامه ات هزار غمزه و کرشمه می بارد و بدرد آن سبیل کلفتی می خورد که در تلوزیون ادبیات نسخه می کند! و سنگ  اتفاق به سینه میزنی! چه کمکی کرده ای؟ فقط جناب abbas در این میانه کارنامه قابل قبولی دارند و لینکها و منابع تصویری زیادی به استاد و دوستان معرفی می کنند بدور از هر گونه ادعا و هیاهویی. و جناب مهدی که بحثهای خوبی در رابطه با تاریخ علم ارائه کردند هر چند بازهم توقع بیشتری از ایشان می رود چون قابلیت های ایشان بیش از این است. در اینجا از افراد قدیمی یا نسبتا قدیمی نام بردم. ساسان بابکان نیمچه حوضی نیکو منظر اصل آریایی صفت! جز چندتا مقاله که هیچ اسمی از استاد تو اونا نیست چه گلی سربنیان اندیشی زدی؟ حداقل در قالب همین طنز چقدر در نشر آن در محافل رسانه ای موثر بوده ای؟ اگر اسم کسی فراموش شد به بزرگی مرا ببخشد و خودش چند نهیب به خودش بزند که چه کرده ای اگر مدعی بنیان اندیشی هستی. منکر کارهای خوب دوستان نیستم ولی کمه! خیلی کمه. ده سال زمان کمی نیست, حداقل توقعاتی که وجدانتان از شما دارد را انجام دهید.
استاد نازنین به هر حال هر انسانی محدود به صفات انسانی خود است. هر یک از افراد فوق الذکر و از جمله بنده ممکن است روزی بقول فوتبالیستها کفش های خود را آویزان کنیم. ولی باور بفرمایید کارهایی در جریان است که به وقت خود بازار دروغ پردازان را با زلزله بنیان اندیشی برسرشان آوار خواهد کرد و تنها نام شماست که بر تارک حقیقت می درخشد. هر چند چهره شما در کار قشنگی که آقای Aydin انجام داده بود نشان از کاهش وزنی هفت هشت ده کیلویی می داد, ولی دل قوی دارید همه چیز دست خداست. این هم نشانه ی سلامتی است. همانگونه که خدا فرموده از جاهایی یاری خواهید شد که حسابش را نمی کردید. حدود خرداد یا تیر ماه سال قبل بود پیش آقای غفوری بودم گفت در حال تهیه چند مستند است که بصورت پکیج و همزمان تا یکی دوماه دیگه ارائه خواهد شد. چی شد که چند تا شد یکی و اون یکی هم مطلوب از کار در نیومد؟ البته من هنوز این مستند ابطال را ندیده ام.
پاسخ:
ان لایه بس نازک فرهنگی که از میان اقوام ساکن ایران داعیه روشن فکری دارد، فاقد توان و درک و حجم ورود به این گونه گفتارهای پایه است به این معنا که حضور 7000 ساله را جار می زنند و یک حمام 200 ساله ندارند. مستند ابطال را ببینید.

 

 

 

 

 

آمون : حالا هی بزنید تو سر این مجتبای نازنین ما :  

 

http://purpirar.blogsky.com/1392/03/08/post-4199/

 

http://purpirar.blogsky.com/1392/03/06/post-4176/

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد