ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

توطئه بین المللی انگلیس در سرکوب نهضتهای مقاومت مردم و منطقه

مسعود سنجری

شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 4:05 PM
آقای ناصر

در ایران هیچ کتابی که متضمن حقایق تاریخی صحیح در باره خوزستان باشد مجوز چاپ و انتشار نم گیرد و نخواهد گرفت. آنچه خصوصا توسط انگلیسیها درباره سرگذشت منطقه متنشر می شود هدفی جز ایجاد تشویش و رواج تاریخ جعلی بجای حقایق ندارد. مثلا هیچکدام از کتب تاریخ مربوط به خوزستان به این موضوع اشاره ندارند که حرکت شیخ خزعل کعبی علیه دولت بریتانیا و در منطقه جنوب عراق و ایران بوده و نه علیه رضاخان!

در سال 1921 در اردن فعلی ارتشی متشکل از اعراب بادیه نشین تشکیل شد که نام "ارتش عربی" بر آن گذاشتند.(نام ارتش امروز اردن هنوز همین است) تمام فرماندهان این ارتش به اصطلاح عربی افسران انگلیسی بودند. یک سال و اندی بعد از این تاریخ اولین ماموریت این ارتش آغاز شد و این ماموریت سرکوبی حرکت شیخ خزعل در جنوب عراق بود که با موفقیت اجرا شد. یعنی ارتش عربی و ارتش رضاخان در معیت ارتش بریتانیا حرکت خزعل را سرکوب کردند.
این سرکوبی نیروهای مقاوم در برابر بریتانیا منحصر به منطقه جنوب ایران و عراق نیست بلکه در منطقه شام و مصر هم انجام شده. تا همین امروز هم همان سران ارتجاع اینبار در معیت آمریکا و انگلیس و اسرائیل مشغول سرکوبی نیروهای مقاوم منطقه هستند. هرچند که دامنه مقاومت رو به افزایش است و نشانه های موفقیت آن در حال ظهور است.

 

 

 

 

 

آمون : در ارتباط است با :  

 

http://purpirar.blogsky.com/1392/03/04/post-4158/

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد