ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

سوریه،مانع انتقال گاز قطر به اروپا،متحد ایران،جنگ بر سر گاز مایع

پنجشنبه 2 خرداد 1392 ساعت 2:29 PM
سلام علیکم

انقلاب با دلارهای نفتی قطر! جنگ «گاز» در سوریه

وقایع سوریه بیش از آنکه در قالب خط مقاومت و یا انقلاب مردمی قابل تحلیل باشد در چارچوب نابودی زیرساخت های مسلمین ساکن این سرزمین و همچنین تهیه بستر مناسب برای انتقال گاز منطقه به سوی غرب قابل فهم و بررسی است.

به همین دلیل است که روسیه با تمام قوا و توان وارد صحنه شده و از یک سو نقش مکمل قیچی نابودی سوریه را بازی می کند و سوی دیگر از کاهش سهم 25 درصدی صادرات گاز در کل درآمد اقتصاد روسیه جلوگیری می نماید.

تغار برخورد مزورانه و فاقد تدبیر حکومت ایران با مساله مقاومت در برابر غرب و اسرائیل چندی است که به اعتراف وزیر محترم خارجه از پشت بام به زمین سقوط کرده و همه صدای رسوایی آن را همه شنیده اند.

اما می ماند تدابیر و راه حل هایی که مسلمین بر حکومت های بی تدبیر تحمیل می کنند که ان شاء الله راه نجات از اینجا حاصل می شود و گرنه امیدی به هیچکدام از این مدعیان دروغین مقاومت نیست

" دولت سوریه مانع کشیدن لوله نفتی است که نقشه آن کشیده شده . امیر نشین کوچک قطر در دوسال گذشته «3 میلیارد دلار» به شورشیان در سوریه کمک کرده است.

آنچه برا ی قطر اهمیت دارد لوله حمل گازی است که قرار است از اردن بگذرد و به کالاس در جنوب ترکیه برسد و از آنجا به اروپای غربی منتقل گردد. در این میان دولت اسد مشکل ایجاد کرده است، به همین دلیل است که ترکیه ناگهان خواستار سقوط اسد شده است، در حالی که اردوغان رئیس دولت ترکیه همین چندی پیش با خانواده اش با اسد، در خلوت مطلوب خانوادگی، دوران تعطیلات  مشترک را می گذراند.

این لوله جدید باید از عربستان، اردن و سوریه بگذرد و در ترکیه  از طریق لوله نابوکو که هنوز ظرفیت پذیرش گاز بیشتری دارد به اروپای غربی حمل گردد . در اتحادیه اروپا این نقشه مورد حمایت پرشور سیاستگرانی که از روسیه می ترسند نیز قرار گرفت، چون می تواند وابستگی اروپای غربی را به گاز روسیه   کاهش دهد. "

http://aayande.wordpress.com/2013/05/17/%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%81%D8%AA%DB%8C-%D9%82%D8%B7%D8%B1-%D8%AC%D9%86%DA%AF-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3/#more-3316

 

 

 

 

 

آمون : خلاصه مطلب این است که سوریه، چون به جای گاز قطر، با انتقال گاز ایران به اروپا موافق است، قطر می خواهد انقلاب خریداری کند و راه اجرای نقشه در بلند مدت را اجرا کند.  

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد