ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نحوه پوشش و کلاه مهاجران جدید به ایران پس از دوران پوریم یهودیان

Aydın

پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 11:11 PM
با سلام

«حقیقت این که تاریخ ایران نویسان هنگام سفارش ساخت این گونه تصاویر کم ترین باوری به قدرت تشخیص بینندگان آن ها نداشته اند.»

آن تصویر همان دست بسته یهود است !

وَقَالَتِ الْیَهُودُ یَدُ اللّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَیْدِیهِمْ وَلُعِنُواْ بِمَا قَالُواْ بَلْ یَدَاهُ مَبْسُوطَتَانِ یُنفِقُ کَیْفَ یَشَاءُ وَلَیَزِیدَنَّ کَثِیرًا مِّنْهُم مَّا أُنزِلَ إِلَیْکَ مِن رَّبِّکَ طُغْیَانًا وَکُفْرًا وَأَلْقَیْنَا بَیْنَهُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاء إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ کُلَّمَا أَوْقَدُواْ نَارًا لِّلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللّهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الأَرْضِ فَسَادًا وَاللّهُ لاَ یُحِبُّ الْمُفْسِدِینَ ﴿64﴾ مائده

و یهود گفتند دست‏خدا بسته است دستهاى خودشان بسته باد و به آنچه گفتند از رحمت‏ خدا دور شوند بلکه هر دو دست او گشاده است هر گونه بخواهد مى‏بخشد و قطعا آنچه از جانب پروردگارت به سوى تو فرود آمده بر طغیان و کفر بسیارى از ایشان خواهد افزود و تا روز قیامت میانشان دشمنى و کینه افکندیم هر بار که آتشى براى پیکار برافروختند خدا آن را خاموش ساخت و در زمین براى فساد
مى‏کوشند و خدا مفسدان را دوست نمى‏دارد (64)

از دوستان آیا کسی توانسته است مستند «جستجو گران پارسه» را ببیند ؟ ظاهرا یک هفته پیش در شبکه یک نمایش داده شده و باز مطالبی مطرح شده که نشان از بالا بودن پرچم بنیان اندیشی می باشد .

اگر کسی سراغی از آن دارد یا لینکی از آن مستند در اختیار داشته باشد در اینجا درج کند . من که در اینترنت گشتم و چیزی نیافتم .

استاد آیا کلاه های پوست بره قجری موجود در تصاویر با کلاه های قرمز آناتولی و برخی کشورهای غربی عربی در ارتباط هستند ؟ از لحاظ شکل استوانه ای که خیلی شبیه به هم هستند !

با تشکر
پاسخ:
این کلاه ها هماننند دیگر نشانه های ظاهری در پوشش، مثلا عما و عبا و نعلین و بعذها کت و شلوار و کراوات علامت تعلق به گروه معینی تجاری و یا عقیدتی است.  
 
 
 
 
 
آمون :‌اصلاح شد به :  
 
 
پاسخ:این کلاه ها هماننند دیگر نشانه های ظاهری در پوشش، مثلا عمامه و عبا و نعلین و بعذها کت و شلوار و کراوات علامت تعلق به گروه معینی تجاری و یا عقیدتی است.  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد