ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

جاسوسی بشار اسد، رئیس جمهور سوریه برای موساد اسرائیل و جنگ داخلی

abbas

دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 07:30 AM
دبی - العربیه.نت فارسی
افرایم هلوی رئیس سابق سازمانی جاسوسی اسرائیل موساد اخیرا در مصاحبه ای گفته است که بشار اسد دشمن اسرائیل نیست بلکه "مرد تل آویو در دمشق است".

وی افزود:" اسرائیل از زمان آغاز اعتراضات در سوریه همیشه این مسئله را مد نظر قرار داده که که این مرد(اسد) و پدرش پس از توافقنامه آتش بس بین دو کشور در سال 1974 توانستند به مدت 40 سال آرامش و صلح را در نوار مرزی جولان با اسرائیل حفظ کنند.

مجله آمریکایی "فورین افیرز" با عنوان "مرد اسرائیل در دمشق" روز یکشنبه 12-5-2013 گزارشی را منتشر کرد که در آن "هلوی" گفته است :" حتی هنگامی که جنگ میان اسرائیل و لبنان در سال 1982 در گرفت ، جبهه بلندی های جولان آرام باقی ماند."

بر اساس اظهارات مقام پیشین اسرائیلی "تل آویو تنها در صورت نیاز در بحران سوریه دخالت می کند." به گفته وی :" تا کنون نشانه ای مبنی بر دخالت اسرائیل در سوریه در آینده وجود ندارد."

"هلوی" می گوید ادامه درگیری ها در سوریه افراط گرایان اسلامی را به این کشور خواهد کشاند و در نتیجه آن کشورهای همسایه اسرائیل از جمله لبنان ، اردن و عراق ناامن خواهند شد."

او همچنین بیان داشت که سقوط ناگهانی دولت بشار اسد در سوریه باعث می شود که سلاح شیمیایی از کنترل دولت این کشور خارج شود واین تهدیدی برای امنیت منطقه خواهد بود.

رئیس پیشین موساد افزود :" برغم حمله اسرائیل علیه مواضعی در دمشق اما تل آویو از طریق کانال های سری و علنی به بشار اسد این پیام را رسانده است که اسرائیل در جنگ داخلی سوریه بر موضع بی طرفانه خود خواهد ماند."

به گفته " هلوی" این پیام ظاهرا با استقبال اسد روبرو شده است چرا که پس از حملات اسرائیل علیه سوریه ، مقامات این کشور تنها به محکومیت حملات بسنده کرده اند."

و بنا بر گفته های رئیس پیشین موساد :" ایران به زودی به عنوان بحران بین المللی ، تبدیل خواهد شد چرا که برخی مقامات اسرائیلی بر این باورند که طهران به برنامه هسته ای خود ادامه می دهد و اسرائیل باید تا اواسط سال 2013 با این پرونده برخورد کند."
پاسخ:
بارها ثابت شده که چنین فرمایشاتی مقدمه چینی برای توطئه ای جدید است که در این جا تایید سلاح های شیمیایی در سوریه و دمشق است.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

مسعود سنجری

دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 09:16 AM
برادر عباس عزیز

هوشی مین رهبر ویتنام کاملا به مرز بین ویتنام شمالی و جنوبی معترف کرده بود و آن منطقه را کاملا امن نگاه داشته بود اما در عین حال و همزمان با تشکیل جنبش ویت کنگ با آمریکا و ادواتش در ویتنام جنوبی می جنگید. تمام اسلحه ویت کنگها از طریق کامبوج و لائوس ارسال می شد نه از شمال. بعد از مدتها آمریکائیها تصمیم گرفتند تا خود هانوی را بمباران کنند که بعدها به واترگیت ختم شد و باقی ماجرا.

اما در اینجا خود اسرائیلیها هم میدانند که تمام ناامنی و دردسرهای اخیرشان از سوریه است. سید حسن در اوج درگیری های سوریه عنوان کرد که تمام موشکهایی که بر سر اسرائیل فرو ریختند ساخت سوریه بوده است. سالها قبل همین موضوع را اسرائیل عنوان کرد اما کسی توجه نکرد. باعث تاسف اینکه عده زیادی این خبرهای فاقد مبنی را به راحتی قبول می کنند. شبکه العربیه از فرط احراج دست به نشر هر چیزی علیه سوریه می زند تا مفتضح شدن خودش را بقولی بپوشاند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آمون :  این مطلب ، در پاسخ است به :

 

http://purpirar.blogsky.com/1392/02/23/post-4093/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد