ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

پارادوکس/ متناقض نویسی و تناقضات استدلالهای آقای ناصر پورپیرار

m.i

یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 11:32 PM
با سلام به استادعزیز
دراسلام وشمشیر 1استنادبه امپراوری عثمانی واموی نموده اید اما درایران شناسی بدون دروغ این دو امپراوری را رد کرده اید برای ما که با مخالفین شما وارد بحث میشویم مشکل ایجادمیکند لطفا راهنمایی بفرمایید خداوند یارویاور تا باد
پاسخ:
هر یادداشتی یک مدخل مجزاست و به درستی و نادرستی موضوع معینی می پردازد و نه مطالب دیگر.          
 
  
 
 
 
 
 
دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 ساعت 11:20 AM
جناب m.i سیستم کتاب های استاد به این صورت است که در هشت جلد اول و اسلام و شمشیر مسائل تاریخی را بر اساس اطلاعات موجود در کتاب های ایران شناسان بررسی می کنه و در هر فصل یکی از دروغ ها رو آشکار می کنه و بقیه موارد اشتباه و دروغ را دست نخورده باقی می گذاره تا در فصل های بعد یا جلد های بعد به بررسی آنها بپردازه.
دقت کنید که اگه استاد میخواست از همون اول یکجا همه مطالب رو زیر سوال ببره و بگه حافظ نداریم سعدی نداریم ساسانیان نداریم داریوش نداریم شیراز نداریم زردشت نداریم و....مردم آنها را نمیپذیرفتند. بنابراین استاد ناچار بود که ذره ذره ذهن ها رو با مسائل تاریخ جهان آشنا کنه.
هشت جلد اول تاملی در بنیان تاریخ ایران از این جهت شاهکاره که نشون میده اگه به فرض اسناد و قصه های دروغین باستان شناسان و مورخین یهود رو بپذیریم باز همان داده های قلابی هم زوایای بررسی نشده دیگری دارد که قصه های تاکنون گفته شده خودشان را زیرسوال میبرد.

در جواب آن آنوسیی هم که چند وقت پیش استاد را فردی خشن معرفی می کرد باید بگویم که استاد از نظر شخصیتی یک انسان بی نظیر هستند . روشنفکرانی را دیده ام که در نوشته هایشان اظهار فضل و ایمان به خدا می کنند ولی در زندگی واقعی و رفتار روزمره شان ایمان و دانشی نمی بینی . و درشرایط بحرانی راحت یا میدان را خالی می کنند یا افسردگی می گیرند و به گوشه ای می افتند.
ولی استاد پورپیرار از آن دسته آدم هایی است که اعتقادات خود را در عمل هم ثابت می کند.ابایی از گفتن حقیقت ندارد و هرگز منطق و عاطفه را با هم قاطی نمی کند.
ایشون نمونه کاملی از یک فرد مسلمان هستند.

امیدوارم بچه های بنیان اندیش غیر از درس تاریخ از او چیزهای دیگری نیز آموخته باشند.
 
آمون : و نیز می توانید به این دو یادداشت نیز بنگرید برای شرح بیشتر موضوع :  
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد