ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

الکساندر فلمینگ چینی الاصل و کشف داروی پنی سیلین در اسکاتلند

سید مرتضی

سه شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 2:42 PM
الکساندر فلمینگ کاشف پنی‌سیلین نبوده است!
http://khabaronline.ir/detail/288588/weblog/tajgar#Scene_1

 

 

آمون : این هم متن خبر طنز لینک :  

 

 


الکساندر فلمینگ کاشف پنی‌سیلین نبوده!

تاجگر، رضا - مرجع اعطای جایزه نوبل پزشکی، دریافت جایزه نوبل پزشکی توسط الکساندر فلمینگ در سال ۱۹۴۵را تکذیب کرد و تأکید کرد که اساساً او نه فقط کاشف پنی‌سیلین نبوده است بلکه این احتمال می رود که اصل و نسب وی به چینی ها برگردد.
 

 به دنبال انقضای تاریخ اعتبار برخی کارت های ملی، کارشناسان سازمان ثبت احوال جهان، مأموریت یافتند تا تمامی کارت های ملی افراد را که دیگر اعتبار ندارد و همچون شیر فاسد و دیگر مواد غذایی تاریخ دار، تاریخ گذشته محسوب می شود، به صورت اجمالی و موردی از حیث صحت و سلامت و جعلی نبودن، مورد بررسی کارشناسی قرار دهند.
در پی همین امر کارشناسی و موشکافانه، به طور کاملاً تصادفی، کارت ملی شخصی با نام "الکساندر" بررسی کارشناسی شد و در صحت و اعتبار آن، به نحو کاملاً اتفاقی، تشکیک شد که کارشناسان متوجه شدند با عنایت به شهرت دیرینه ی دانشمند برجسته "الکساندر فلمینگ" بهتر است ابتدا از افراد مشهور، تحقیقات تکمیلی را شروع کنند. در ادامه، سرپرست کارشناسان سازمان ثبت احوال جهان، گزارشی را مکتوب به رئیس جامعه متخصصین داخلی این سازمان ارائه داد. این گزارش که به نظر سری می رسد ناگفته هایی دارد و درخصوص کارت ملی "الکساندر فلمینگ"، دو نکته ی بسیار مهم، قابل توجه جامعه ی پزشکی است؛ یکی این که احتمالاً او اساساً هیچگاه موفق به دریافت جایزه نوبل پزشکی نشده است. و آن دیگر، خیلی خیلی محرمانه است مگر این که خودتان هوشمندانه به آن برسید. این گزارش می افزاید؛ این مهم، نتیجه ی بررسی های بسیار دقیق و کارشناسی است که کارشناسان سازمان ثبت احوال جهان، به انجام رسانده اند. آنها در حین بررسی، متوجه سوابق بایگانی شده ی وی شدند که حاکی از این بود که "الکساندر فلمینگ"، اصلاً اسکاتلندی نبوده است.
در بخش هایی از این گزارش کاملاً محرمانه، آمده است؛ تحقیقات ادامه داشت که با پیگیری خبری رسانه ها، از صدور کارت ملی هوشمند به نام "الکساندر فلمینگ" توسط یکی از کارشناسان زبده ی تشخیص هویت سازمان ثبت احوال جهان، خوشبختانه، خودداری شد.
به رغم شایع شدن همه ی اقسام این خبرها در افواه عمومی دنیا – که هنوز هم دهان به دهان از جهانیان شنیده می شود و حتی رسانه ای هم شده است- رئیس جامعه متخصصین داخلی سازمان ثبت احوال جهان، در یک نشست خیلی جدی، هشدار داد که جامعه ی پزشکی جهان بایستی نسبت به صحت و سقم و درستی و نادرستی این خبر تأسف بار، واکنش نشان دهد. (http://www.khabaronline.ir/detail/288416)
از همین رو، روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی جهان، به نمایندگی از جامعه ی پزشکی جهان، طی یک عملیات واکنشی، دراین باره چنین اعلام کرده است که؛ طبق تحقیقات و گزارش های همان سازمان ثبت احوال جهان، مبنی بر این که «الکساندر فلمینگ، اصلاً اسکاتلندی نبوده است»، این موضوع که در سال 1945 "الکساندر فلمینگ" موفق به دریافت جایزه نوبل پزشکی شده است نیز تکذیب می شود. مسؤول روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی جهان همچنین برای پیشگیری از هرگونه شایعه ای، تأکید کرد که ما قانوناً موظف هستیم اعلام کنیم که؛ «الکساندر فلمینگ، اصلاً اسکاتلندی نبوده است و در سال 1945 موفق به دریافت جایزه نوبل پزشکی نشده است». این منبع قانونی و موثق که مرجع اعطای جایزه نوبل پزشکی هم محسوب می شود، به طور غیرمستقیم گفت؛ واقع قضیه این است که در سال 1945 جایزه نوبل در پزشکی به طور مشترک به الکساندر فلمینگ و "فلوری و چاین" داده شده است. (الکساندر فلمینگhttp://fa.wikipedia.org/wiki/ )
و این که جایزه ی نوبل به طور مشترک داده شده، خود، می تواند دلیل دیگری باشد بر این که او غیر اسکاتلندی است. مثلاً از کجا معلوم؟ شاید چینی باشد. ببینید مثال زدم. بنابراین، اگر از این پس، شایعه شود که "الکساندر فلمینگ"، اصالتاً چینی بوده است، از همین جا و همین الساعه تکذیب می شود. خواهشمند است (این طنز) اطلاع رسانی شود. (http://www.khabaronline.ir/detail/288443/society/health)

 


 کلیدواژه ها: طنز

 

 

بهتر از این یگه نمیشه چیزی رو به گند کشید و مسخره کرد.  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد