ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

کشف بقایای شهر جدید ساسانی - اشکانی و سفال سازی در کوهدشت لرستان

توحید

جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 7:31 PM
سلام و خدا قوت

دیشب اخبار سیما گزارشی از کشف جدید یک شهر ساسانی در کوهدشت لرستان پخش کرد تا معلوم شود مهار و کنترل سیمای این به اصطلاح جمهوری در دستان یهودیان کثیف است و بدون شرم هنوز به انتشار دروغ می پردازند. استاد اگر ما هم با آثار شما آشنا نبودیم چه زود فریب این دلقکان را می خوردیم. طبق یافته های شما می دانیم که پس از هخامنشیان که چند مرکز انگشت شمار و حقیر در ایران دارند هیچ اثری از تجمعی بومی تا زمان قاجار نداریم و هر شهر و اثر باستانی ای که پس از هخامنشیان بدست آید قطعا متعلق به کلنی های یونانیان مهاجر است که از شیراز تا آذربایجان و حتی افغانستان را بعنوان سکونتگاهی موقت 500 ساله برگزیده بودند.

دیشب هم همان چند تصویر کوتاه که نشان دادند معلوم بود مجسمه های کوچکی که به صورت آدمک های برهنه بودند کاملا سبک یونانی است ولی ناگهان دلقکی جلوی دوربین آمد و بعنوان باستان شناس بعنوان مدرکی بر ساسانی بودن این شهر چند تکه سفال شکسته که روی آن به خط مجعول و ذلیل پهلوی چند سطری نوشته بود!!! شبیه همان چند تکه سفال شکسته رسید شراب که متعلق به اشکانیان دانسته اند. یکی باید فصل «با هم پهلوی بخوانیم» کتاب ساسانیان را برایشان روخوانی کند تا اینقدر بیشرمانه دروغ بافی نکنند.

واقعا این ولایت مداران 6 آتشه که دم از اسلام می زنند اینقدر غیرت ندارن که صدا و سیمای جمهوری اسلامی را از این موجودات متعفن و دلقک که ملتی را به مسخره گرفته اند تطهیر کنند ؟!
پاسخ:
و تواصوا بالصبر. فعلا فقط تبلیغ تا زمان ان فرا رسد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد