ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تلاش برای راه اندازی وبلاگ شناخت مورخین سخت گیر و منتقد غیرمزدور

بنیان اندیش

شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 5:49 PM

سلام

درست است قصد من هم خدای نکرده تضعیف روحیه بنیان اندیشان نبود. ولی باز به نظرم حرکت برادران و خواهران بنیان اندیش کمی افت کرده. از خودم شروع می کنم که ۵ سال پیش که به تازگی با شما آشنا شدم خیلی جسورانه و با انگیزه مطالب را تبلیغ می کردم. وبلاگ نویسی - رایت و پخش گستره سی دی تختگاه و مثلا به یاد دارم یک نسخه از آن را هر وقت به کتابخانه می رفتم در قفسه ها می گذاشتم تا شاید به دست حقیقت جویی بیفتد و یک نسخه هم صبح زود و در مسیر رفتن به پادگان در زمان سربازی از زیر درب سازمان میراث فرهنگی داخل سازمان انداختم تا شاید گوش شنوایی پیدا شود...

ولی الان یک سالیست که فعالیت خود من کمتر شده.

استاد قبول دارم تمام مورخین داخلی تنها افتخارشان ترجمه و یا در نهایت تشریح آبکی جعلیات متعفن اساتید غربیشان بوده مثل پرویز رجبی و خنجی و ... ولی از آنجا که اولین مطلب وبلاگم دقیقا در همین مورد است یعنی جهل مفرط روشنفکران داخلی و گنگ تاریخ سازان غربی که تعدادشان از ۲۰۰ تجاوز می کند و تالیفاتشان شاید از ۱۰۰۰ باز اگر مورخی را می شناسید که کمی سخت گیرانه تر به مطالب پرداخته باشد معرفی کنید ممنون می شوم.

مثال می زنم آقای احمد حامی کتابی نوشته بود با عنوان «حمله اسکند مقدونی به ایران بزرگترین دروغ تاریخ» هر چند کتاب بسیار مزخرف و ابلهانه ای بود که از این زاویه به موضوع نگاه کرده بود که اسکندر مقدونی ساکن کشور بسیار کوچک مقدونیه بود و چنین کشور کوچکی امکان تدارک ملزومات جنگی بزرگ با امپراطوری ای در حد هخامنشیان را نداشته ..... ولی همین تالیف ابلهانه برای من در برابر دیگر مورخین مزد بگیر بله قربان گو یک دنیا ارزش دارد از این جهت که لااقل در این حد استعداد از خود نشان داده و از یک زاویه دیگر به موضوع نگاه کرده !!!
پاسخ:
به نظرم مطالعه همان اراجیف غربی بر نوشته های حامی ارجح است. به طور کلی کسی که هنوز تکلیف خود  با نقش و اثر قتل عام پوریم بر جریان عمومی تاریخ را روشن نکرده باشد نمی تواند بنیان اندیش شمرده شود و گزینش هر پنجره و چشم انداز دیگر برای تماشای سرگذشت تاریخی بشر تیره و تار خواهد بود.    
 
 
 
 
آمون : قبل از این :  
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد