ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

وبلاگ جدید بنیان اندیشان و جمع آوری آراء دوستان همفکر در تاریخ

بنیان اندیش

شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 09:08 AM
سلام استاد

در حال کاری تحقیقی بر مبنای ۱۵ جلد کتاب شما هستم و به خواست خدا قصد دارم با خرد کردن و بسط اشارات مداخلی که گشوده اید در وبلاگی مطالبی جمع آوری کنم و دوست و دشمن را برای نظر خواهی بخوانم.
استاد آن شور و ذوقی که بخصوص در چهار پنج سال قبل در بین بنیان اندیشان برای تبلیغ آثار شما در شیوه های مختلف وجود داشت ظاهرا فروکش کرده امیدوارم شاهد یک خیزش دیگر از بنیان اندیشان برای مبارزه با دروغ های تاریخی باشیم و بنیان اندیشی را همچنان شاداب و با طراوت ببینیم.

خواستم بپرسم در بین اصطلاحا مورخان ایرانی اثر کدام یک را نسبت به سایرین جدی تر و منتقدانه تر یا فته اید ؟ که لااقل در چند موضوع جلوی هزیان گوییهای امثال هینتس و کخ و هرتسفلد و ... علامت سوال منتقدانه گذاشته باشد؟
پاسخ:
بنیان اندیشی دچار انجماد نیست تحرک دستیاران یهود با امکانات فراوانی که در اختیار دارند، بسیار بالا گرفته و در همه جا با صرف هزینه های کلان،  حتی به بهای در به در کردن گل نبشته دروغین کورش، مشغول جلا دادن دوباره ی دروغ های مفتضح شده اند. متاسفم به اطلاع تان برسانم در میراث مکتوب و موجود درباره اسلام و ایران و به طور کلی شرق میانه حتی سطری مطلب قابل اعتنا و رجوع مگر با قصد ابطال ُآن پیدا نمی شود.  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد