ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

گذشته های دور و سیاه زندگی با افتخار دروغین، یافتن آب حیات حقیقت

بنیان اندیش

دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 10:58 PM
با سلام خدمت استاد

جناب تازه کار با سلام خدمت جنابعالی. اولا از این همه ابراز اطلاعاتتان از امور شیمی تا راهسازی و ... استفاده بردیم. خدمتتان عرض کنم من هم قبلا اطلاعاتم در مورد مسائل تاریخی بسیار سطحی و مانند شما جسته و گریخته بود. نمی گویم یک پان ایرانیسم متعصب و فعال بودم ولی مانند عوام به تاریخ هخامنشیان علاقه مند بودم و احساس افتخار می کردم. تا اینکه در سال 86 به طور اتفاقی با وبلاگ استاد پورپیرار آشنا شدم و «یکی» از «سلسله» مقالات مفصل ایشان در مورد تاریخ ایران با عنوان «تاملی بر بنیان تاریخ ایران، ایران شناسی بدون دروغ و بی نقاب» را خواندم که در مورد اشکانیان بود.
کسی که سیگنال های حقیقت یابش خوب کار کند و اهل خود فریبی نباشد حتی با یک عکس هم جذب حقیقت می شود. من آن نوشته ها را که قریب 300 قسمت بود و حدود 5 سال ارائه آنها از سوی استاد زمان برد از ابتدا یکی یکی و با دقت و علاقه خواندم ، سکوت کردم و مانند شما ایراد گیری و لفاظی جاهلانه و طلبکارانه نکردم البته می بخشید اگر به نظرتان خطاب هایم نسبت به شما بی ادبانه است ، ولی مطمئن باشید به هیچ وجه قصدم اهانت و کوچک کردن شما نیست بلکه جهل در تمام ما کم و زیاد وجود دارد.

منظورم این است که شما وسط معرکه وارد میدان شده اید و ندانسته قضاوت می کنید. شما اگر واقعا «محقق» هستید بروید این مطالب را از سر بخوانید و بعد قضاوت کنید. ولی همین قدر از خود بپرسید کدام امپراطوری عاقل و سالم العقلی در چنان ارتفاع صعب العبوری کتیبه می نویسد ؟!!

در ضمن رشته من عمران هست در مورد جاده شاهی که می فرمایید در جزوه درس راهسازی در مورد این جاده ساخت داریوش مطلبی با جزئیات ساختش آمده بود و نیز سیستم های جاده سازی روم باستان ، ولی با کمال تاسف در همان جزوه اعتراف کرده بود که امروز هیج اثری از جاده شاهی باقی نمانده و من نمی دانم وقتی هیچ اثری باقی نمانده نویسنده محترم چطور  پی به جزئیات این جاده ایرانی برده؟ و اینکه جاده های روم باستان هنوز هم با صلابت کامل پابرجاست.
 
 
 
 
 
آمون : جانا! سخن از زبان ما می گویی! منظور این اشاره است :  
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد