ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

پشت پرده توطئه بین المللی علیه سوریه و کمربند مقاومت منطقه اسلام

یکی

شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 10:21 AM
سلام آقای پورپیرار.

ضمن تشکر از اینکه وقت میگذارید و به همه کامنتها پاسخ میدهید .
یادم هست چندین بار فرمودید اگر تمامی دستگاههای حکومتی در سراسر سرزمینهای مسلمان نشین در برابر داده های حقیقی و مستندات بنیان اندیشی شما سکوت گرده اند و حتی سعی در پوشاندن آن را داشته اند نشاندهنده عمق نفوذ یهود در اداره مطلق حکومتهاست .حالا در دعوای داخلی سوریه اون اسد نوکر کلیسا یش هم از این قاعده مستثنی نیست. ولی مطمن باشید مردم سوریه نه با جنگ داخلی موافقند و نه با هیچ حکومتی و نه با آوارگی و بی خانمانی بخاطر شورش یک عده ناراضی حالا مزدور اسراییل شده. و مانند مردم تمام سرزمینهای مسلمان نشین بخاطر جو رعب و پلیسی حاکم اجبارا" روزها و در ملا عام از حکومتشان تعریف و تمجید میکنند و شبها و در محافل خصوصیشان به جد و آباد حکومت ناسزا میگن ..
خاطر جمع باشید حقیقت همین است.  
 
 
 
 
 
 
مسعود سنجری
شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 11:20 AM
آقای احد

در خصوص بحث سوریه شما دارید حقایق زیادی را عمدا یا سهوا تحریف می کنید. مخالفین دولت سوریه از همان روز اول هم اسلحه داشتند هم وسایل اتصال ماهواره ای داشتند هم درمانگاه داشتند هم آموزش جنگ شهری داشتند.
آنچه در سوریه می گذرد یک حادثه نیست بلکه نتایج مجموعه ای از حوادث است که در منطقه می گذرد. اصلا بحث حکومت سوریه هم نیست. چگونه ممکن است حرکتی را خودجوش بدانیم ولی مشاهده کنیم که در تمام کشور از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب همه انقلابیون با یک روش بمب دست ساز آماده می کنند همه کار با بی سیم ماهواره ای را بلدند و همه مجهز به سلاح و ابزار کمک های اولیه یکسان هستند؟ نه برادر عزیز اینها کاملا برای جنگ شهری آماده شده بودند و از طریق ماهواره حرکت و محل استقرار ارتش نیز به آنها اطلاع داده می شود و با هماهنگی دستگاههای اطلاعاتی مشغول تخریب هستند. البته کارشان پیش نرفته و بزودی جمع و جور خواهند شد. این انقلاب نبود. ربیع عربی هم نبود. هجوم نامتقارن با استفاده از عوامل روانی بود.

برادران گرامی جناب آیدین، مهندس نیسی عزیز و جناب مسعود. بر روی چشم.  
 
 
 
 
 
 
aydin
شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 2:22 PM
با سلام

https://www.qirmiz.com/International/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-/

کسانی که حرکت های خشونت بار به اصطلاح ارتش آزاد سوریه را مردمی می دانند مطالب لینک بالا را مطالعه کنند و این هنوز ابتدای کار است . تمامی این خونریزی ها نتیجه اش ریختن آب در آسیاب اسرائیل می باشد . چنان چه آمده است ظاهرا رژیم غاصب یهودیان اسرائیل بخش هایی از خاک سوریه را بمباران کردند .

با تشکر از تصمیم ارزشمند شما جناب سنجری عزیز .
 
 
 
 
 
 
 
محمد اوجال
شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 2:50 PM
با سلام

آقای احد، ممکن است بفرمائید اینکه دولتِ کشوری مسلمان ـ که گویا شدیدا معترض به کشتار مسلمانان در فلسطین و برخی دیگر کشورهاست، تا جائیکه نخست وزیرش از پای میز گفتگو(!) با "یهود" با خشم و قهر بر می خیزد ـ دهها و بلکه صدها پایگاه نظامی را در اختیار همان کشورهای مورد اعتراض اش قرار دهد، چه توجیهی می تواند داشته باشد؟ و اصولا کدام عقل سلیم و فارغ از منفعت طلبی این را تائید می کند که کشوری به "دشمن خود" اجازه ایجاد صدها پایگاه نظامی در خاکش دهد؟!!!... مگر دولت ترکیه نمی داند که آمریکا و ناتو و اصولا تمام کشورهای غربی حامی بی چون و چرای اسرائیل اند؟! پس چگونه به ناتو پایگاه نظامی می بخشد و خود نیز با آنان، که به حکم قرآن، دشمن مسلمین اند، هم پیمان می شود؟!... البته اینها را ننوشتم که برایم پاسخی بنویسید، چرا که اصولا پاسخی وجود ندارد.
ضمنا برای اطلاعات مفصل و معتبر پیرامون استفاده آمریکا و ناتو از پایگاههایشان در ترکیه و مسائل مرتبط دیگر، بد نیست که به کتاب Stratejik Derinlik (عمق استراتژیک)، نوشته ویز امور خارجه کنونی ترکیه "احمد داوود اغلو"، که ظاهرا اخیرا ترجمه فارسی آن نیز منتشر شده است، مراجعه کنید.

 
 
 
 
 
محمد
شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 3:17 PM
آقای احد. کسی که دست مشکرین نجس در قتل عام مردم سوریه و ویران کردن این کشور زیبا و کهن را نمی بیند، یا احمق است یا خود را به کوری زده. آنچه هم اکنون در سوریه می گذرد فقط یک صورت دارد و آن دسیسه اسرائیل و آمریکا و نوکرانشان برای شکستن کمر مقاومت است که البته این آروز را به گور خواهند برد، زیرا مقاومت اسلامی از زمان خود پیامبر شروع شده و تا پیروزی اسلام بر کره زمین ادامه خواهد داشت.  
 
 
 
 
khalil
شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 8:43 PM
استاد بنده منتظر نتیجه کار سوریه هستم و نمی توانم در این وسط چیزی بگویم فقط یک سئوال داشتم و آن اینکه چرا حکومتی که طبق اطلاعات رسانه ای و غیر رسانه ای برای غرب نوکری می کرد الان با اغتشاش و  نفوذ عوامل غرب مواجه شده یعنی به چه علت غرب می خواهد چنین نوکری را از میان بر  دارد؟؟؟؟
ممنونم از پاسختان . . .
پاسخ:
سی دی ارسالی شما را دیدم و تشکر می کنم. این که بشار اسد را عامل نفوذی امریکا در منطقه بدانیم از سئوال بی جوابی سردر می اورد که گروهی در باب شاه هم می گویند.  
 
 
 
 
 
 
آمون : به قول معروف، می خوام که دل به دریا بزنم! یه سینه حرفو یک جا بزنم! اما این موضوعات مفصل، در توالی این سیاهه است:  
 
 
البته فکر کنم این مطلب، خیلی ابهام داشت مخصوصا با این جواب! 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد