ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

فرهنگ بر کرسی نشسته سرقت ادبی، فرهنگی از نوشته های ناصر پورپیرار

ویلان الدوله(سنجری دور قاب چین سابق

جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 1:21 PM
حضرت استاد
به نظرم این گام‌های کوچک از جانب دوستان را حتا اگر از شما یا سایرین کپی‌کشی کرده باشند نیز باید به فال نیک گرفت! چرا که این امر تا حدودی عمق نفوذ آرای شما را حتا در میان روشنفکرنمایان هم تأیید می‌کند. پس به جای دیدن نیمه خالی لیوان بیایید به آینده و پیروزی بنیان‌اندیشان امیدوارتر شویم. سالم و تندرست باشید. و توصوا بالحقّ و تواصوا بالصّبر.
پاسخ:
دستور سکوت جامعه جهانی یهود در برابر نام و تحقیقات ام را در اختیار دارم و لابد به یاد می اورید که چند ماه پیش گروهی از رسانه ها و از جمله کیهان بی شرمانه بخشی از تصاویر و مطالب یکی از یادداشت های مرا به عینه ولی با امضای قلابی کس دیگر  منتقل کردند و در ردیف کامنت های همین یادداشت از زبان اقای اوجال برخورد کانال های تلویزیونی ترکیه با مستند طوفان نوح را خواندید. ایا سکوت لجوجانه امسئولان فرهنگی و روشن فکری نوار کشورهای اسلامی از شمال افریقا تا اندونزی را به چه تعبیر کنیم جز این که نوشته های من و مستندهای استاد غفوری نازنین را محکی برای شناسایی آنوسیان و نان خوران کنیسه و کلیسا بذانیم؟
بدبختی انان چنان که نمونه های متعددی در دست داریم ان جا عمیق تر دیده می شود که معلوم است ارزو داشته و دارند که کاش یکی از این چند صد مدخل را خود گشوده بودند و چون چنین توانی را ندارند پس سراغ سرقت اندیشه های مندرج در این وبلاگ می روند. این را هم گفته باشم که دغدغه من نه پیروزی نظریاتم که انجام وظیفه ای شایسته است.

 

 

 

 

 

 

 

آمون : منظور این مطلب است:  

 

http://purpirar.blogsky.com/1391/11/13/post-3562/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد