ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

فرق و اختلاف فرقه های اسلامی و اهل تسنن، شیعیان، سلفی و وهابیون

محمد اوجال

سه شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 03:28 AM
آیدین عزیز، طی دو سال گذشته تلاش های زیادی از سوی دوستان انجام شد تا مستند "تختگاه هیچکس"، با دوبله یا زیر نویس ترکی استانبولی، در یکی از شبکه های تلویزیونی ترکیه پخش شود، چنانکه در این راستا از طریق دوستانی در ترکیـه، که بعضـا صاحب نفـوذی کـم و بیـش در برخی کانال ها بودند، با کــانال های معروفی چون خبر تورک، سی ان ان تورک و کــانال دولتی ت.ر.ت مذاکراتی انجام شد، اما هیچ کدام از این کانال ها، گر چه در ابتدا علاقه زیادی نشان دادند و حتی یکی از آنها پیشنهاد اسپانسری برای انجام تحقیقات در زمینه "طوفان نوح" از سوی جناب پورپیرار در ترکیه را داد، اما نهایتا هیچیک حاضر به پخش مستندها نشدند!!!... و این در حالیست که این مستندها در اصل باید مورد استقبال فراوان هم قرار می گرفت، چرا که ظاهرا تاریخ همسایه و رقیب تاریخی را بر باد می داد.
به هر تقدیر، این موضوع خود بهترین نشانه بر وسعت و عمق نفوذ یهود و اذناب آن در میان مردم منطقه است، لذا مواجه شدن بامستندهائی از قبیل فوق  دور از انتظار نیست
پاسخ:
چهره روشن بازی گران سیاسی و  سر دم داران ترکیه در ماجرای سوریه برملا شد و نصب موشک های پیش رفته ناتو برای تعرض به یک کشور اسلامی گواه و سند سنگین اقتدار کنیسه در دولت ترکیه است. برای بیان گوشه دیده نشده ای از توطئه های کنیسه و کلیسا در ایجاد تفرقه میان مسلمین توجه دهم که روز تولد و وفات پیامبر بزرگ و راه نمای نهایی انسان را با تولد و وفات دو امام شیعه یکسان گرفته اند که فرقه های اسلامی یک مورد اعلام تظاهرات مشترک نداشته باشند. سنیان در تولد و درگذشت پیامبر خدا  شادی می کنند و اشک می ریزند و شیعیان نیز به طور ضمنی به سبب تولد و وفات امامان خویش. بر حال آنان افسوس می خورم که نتوانستند یک روز بعثت مشترک نیز بسازند تا هر یک قران جداگانه و مخصوص به خود را تحویل بگیریم.  
 
 
 
آمون : تا حدی می تواند مرتبط با این مطلب هم باشد :  
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد