ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تونلهای اهرام بوسنی هرزگوین Bosnian pyramid artifacts & tunnels

ساده دل

یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 04:07 AM

کشف هرم هایی که منجر به از نو نوشتن تاریخ میشود
هرمی در بوسنی و هرزگوین کشف شده است که بسیار بزرگتر, قدیمی تر و همگراتر(دقیقتر) از هرم بزرگ جیزه مصر است.این مجموعه که در نزدیکی شهر ویسوکو واقع شده نه تنها شامل اولین هرم کشف شده در اروپا بلکه برگترین دره اهرام دنیاست.
کاشف این هرم دکتر سمیر عثماناجیک همچنین هرمهایی را در آسیا آفریقا امریکای شمالی و حتی جزایری مثل موریس و تاهیتی شناسایی کرده.او معتقد است که این ساختار های بشرساخته آنقدر شبیه همند که ثابت میکند در دوران باستان ارتباطی ورای فرسنگها وجود داشته است و کتابهای تاریخ ما باید از نو نوشته شوند.
هرم بوسنی و هرزگوین به ۱۲ هزارسال قبل تاریخ گذاری شده است(تخمین) و همچنین بزرگترین مجموعه تونلهای زیرزمینی که تاکنون کشف شده است را نمایان میکند.
http://bodymindspiritjourneys.com/news/pyramid-discoveries-will-force-history-to-be-re-written.html

عکسها و اطلاعات بیشتر:
http://www.smithsonianmag.com/history-archaeology/The-Mystery-of-Bosnias-Ancient-Pyramids.html

پاسخ:
توجه به چند مطلب عمده در نتیجه گیری از این گونه کشفیات ضرور است.
1. طبیعت هم در زمره احجام بس متنوع ارتفاعات، گونه اهرام شکل را نیز می سازد که پر تعداد نیست.
2. اگر تعداد آن ها زیاد و با استراکچر یکسان بدانیم پس نمی توانند حاصل برداشت های بومی شمرده شوند.
3. پیرامیدها را هم مانند ابنیه اسلامی، بدون عوارض و بقایای زیستی  اطراف، با نمونه مصر، نمی توان به تنهایی نشان تمرکز و تجمع اجتماعی قبول کرد.
4. در بین تصاویر عرضه شده به عنوان پیرامیدهای جهان، هیچ ترکیب معماری پیرامیدی دیده نمی شد.  
 
 
  
 
 
ساده دل
یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 04:21 AM

با توجه به وجود این هرمها  مسایل و سوالات زیادی مطرح میشوند: برخی تمدنهای بشری زمانی به پیشرفته ترین تجهیزات دست پیدا کرده و بعد در اثر عذاب و .. از بین رفتند؟ چنانچه خداوند در قران عظیم میفرماید تمدنهایی پیش از ما وجود داشتند که از ما قوی تر بودند ولی بخاطر طغیان نابود و خاموش شدند و از برخی آنها جز آثاری باقی نمانده؟ و شاید(شاید) در این پانصد سال اخیر یهودیان با جمع اوری و استخراج یک سری از علوم از میان این آثار برجای مانده تمدنهای پیشین آن را بنام خودشان ثبت و با تاریخ دروغین به خورد مردم دادند؟و شاید توطیه های زیاد در برنامه ریزی سلامت و دارو و تغذیه و آلودگی و .. را با توجه به همین علوم طرح ریزی کردند
و دوم اینکه اگر در اروپا هرمی بسیار بزرگتر از اهرام مصر وجود دارد پس آیا با توجه به علایم و نشانه هایی همچون رتبه بالاتر یهودیان اروپایی نسبت به دیگر یهودیان ومکان استقرار مراکز برنامه ریزی یهود(انگلستان) و ... میتوان گفت که فرعون حاکم بر قوم موسی در اروپا بوده و نه در مصر؟
البته سوالهای بالقوه زیادی ایجاد میشود که هرکدام میتواند روشنگر رازهای ناپیدای زیادی باشد و انشاءالله با همت حقیقت دوستان و تکرار کار ارزشمند جناب مهدی-مهدی توسط دیگر بنیان اندیشان در این زمینه ها پیگیری شود.
 
 
 
 
آمون : در مورد نمونه های قبلی اهرام یافت شده در بوسنی و هرزگوین مندرج در همین وبلاگ، به این آدرس مراجعه کنید که احتمالا آخرین یادداشت قبل از مطلب فعلی باشد:  
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد