ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

سبک،معماری، طراحی ستون مسجد امویان دمشق سوریه؛کلیسای مسیحیان شام

منصور

جمعه 22 دی 1391 ساعت 00:45 AM
استاد سه سال پیش عکسهایی از سفر سوریه را خدمتتان ایمیل کردم و اینکه مسجد موسوم به مسجد اموی تنها برای عینیت بخشیدن به سلسله ی اموی می باشد و ستونها و نمایه ها نشان از یک کلیسا می دهد. اما پاسخی دریاقت نکردم. آیا نظری در این رابطه دارید؟
با تشکر
پاسخ:
تاثیر کلی فرهنگ و تمدن و معماری و تولید یونانی و رومن در اثار تاریخی بین النهرین غربی و مرکزی و حتی ترکیه و شمال افریقا از آن که قرن ها در اختیار سلوکیان و هلنیست های از روم گریخته بودند جای انکار ندارد. ولی اظهار نظر در یافته ای معین نیازمند دیدار و بررسی از نزدیک است که هنوز حاصل نشده.  
 
 
 
 
آمون : این هم مطلبی در مورد یهودی-آنوسی های ایران از این آدرس: 
 
 
 
 
 
 
آیا احمدی نژاد یهودی است ؟قسمت اول
مهاجرت یهودیان از بابل به ایران
تاریخ مهاجرت یهودیان از بابل به ایران به حدود 7 قرن پیش از میلاد برمی‏گردد ، این شهر (اصفهان) را یهودیانی که به ایران مهاجرت کردند، تأسیس نموده ‏اند . نیاکان آنان هنگامی که به ناحیه جبال ایران رانده شدند در مسیر خود  هیچ منطقه‏ ای را شبیه ‏تر از اصفهان به بیت ‏المقدس نیافتند و در این شهر ساکن شدند.
یهودیان مخفی (آنوسی ها)
یهودی مخفی به یهودی اطلاق می شود که برای انجام ماموریت دینی سیاسی یا از سر اجبار و تقیه به دین دیگر گرویده است مانند مارانوهای اسپانیا و پرتغال و دونمه های عثمانی پیروان شابتای زوی (1626-1676) و فرانکیست های اروپای شرقی و مرکزی، پیروان یعقوب فرانک (1726-1791) و جدیدالاسلام های مشهد و برخی مناطق دیگر. (زمین و انباشت ثروت – ص 503 – عبدالله شهبازی)
شهرهای پرشمار یهودی شامل : تهران، اصفهان، شیراز، همدان، کاشان و مشهد می باشد. برخی از خاندان های قدرتمند یهودی ایران : قوامیان، مظفریان، ساعتچیان، زمردیان، جواهریان، حاجی لاله زار از یهودیان همدان و . . .
خاندان یهودی قوام شیرازی از مهمترین بنیان گذاران فراماسونری و از عوامل استعماری انگلیس در جنوب ایران بودند. (منبع : زمین و انباشت ثروت : بخش دوم)
احمدی نژاد
محمود احمدی‌نژاد در ۶ آبان سال ۱۳۳۵ در بخش آرادان از توابع گرمسار در استان سمنان بدنیا آمد. محمود، که چهارمین فرزند خانواده‌ است، به همراه خانواده در سن یک سالگی از آن شهرستان به تهران آمده و ساکن تهران شدند. [1]

استاد عبدالله شهبازی تاریخ نویس و محقق معاصر (رئیس سابق موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی وابسته به وزارت اطلاعات) در سایت اینترنتی خود می نویسد (مطالب بصورت خلاصه شده) :
“”سبورجیان نه سبورچیان واقعا نام خانوادگی احمدی نژاد بوده و خانواده احمدی نژاد در زمانی که او کودک بود، پس از مهاجرت از آرادان به تهران نام فوق را تغییر داد.
اولین بار مسئله تغییر نام احمدی نژاد را رابرت تیت خبرنگار گاردین در ایران مطرح کرد. رابرت تیت در گزارش دیدارش از آرادان محل تولد احمدی نژاد می نویسد :
خانواده سبورجیان در اواخر دهه 1950 در زمانی که محمود کمی بیش از یکسال داشت به تهران نقل مکان کرد و مدتی بعد نام خانوادگی خود را تغییر داد. خویشاوندان او می گویند : “علت این اقدام آمیزه ای از دلایل دینی و اقتصادی بوده است.”[1]
تیت به نقل از مهدی شاه حسینی 31 ساله، ساکن آرادان و از عمو زادگان محمود احمدی نژاد می نویسد : در آن زمان مهاجرت از روستا به شهر بزرگ وجه مشترک کسانی بود که می خواستند کسی اصل و منشاءشان را نشناسد.” تیت می افزاید : پنهان کردن منشا خانوادگی تعلق بومی احمدی نژاد را کاهش نداد. رابرت تیت در آرادان با افراد دیگری نیز مصاحبه کرد : معصومه سبورجیان 60 ساله و مهران محسنی پسر خانم سبورجیان و مسئول ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در آرادان.”[1]
دوّمین مأخذی که به تبار احمدی ‌نژاد پرداخت، و این بار به صراحت او را «یهودی ‌تبار» نامید، یادداشت کوتاهی است در وبگاه نشریه یهودی جئوئیش ژورنال. در 24 اکتبر 2008/ 3 آبان 1387 وبگاه جئوئیش ژورنال، در قسمت بلاگ‌ها، مطلبی به‌نقل از فردی با ‌نام مستعار The Web Guy منتشر کرد.[1] این بدان معنا نیست که سایت جئوئیش ژورنال مطلب فوق را تأیید می‌کند؛ بلکه یادداشت فردی است ناشناس با دیدگاه ‌های خود که در سایت بازتاب یافته؛ فردی که می‌خواهد «مافیای یهودی» Jewish Mafia را، به تعبیر خودش، افشا کند. در مطلب فوق سارا پالین آمریکایی، استاندار جنجالی ایالت آلاسکا، و احمدی ‌نژاد ایرانی یهودی مخفی خوانده شده‌اند. ادعای فوق درباره سارا پالین، با توجه به فقه تلمودی که نسب را از طریق مادر نیز منتقل می‌کند، و به عبارت دیگر کسی که مادرش یهودی است یهودی به ‌شمار می‌رود، درست است. سارا پالین از جانب مادر از یهودیان مهاجر لیتوانی است.[2]
مطلب مربوط به احمدی‌نژاد به شرح زیر است:
«همان ‌طور که بسیاری از مسلمانان دریافته‌ اند، رئیس ‌جمهور احمدی ‌نژاد مسلمان نیست. او یک یهودی مخفی است. نام خانوادگی وی احمدی ‌نژاد نیست؛ سبورجیان است که نامی یهودی است. محمود سبورجیان در روستای آرادان در نزدیکی گرمسار در 28 اکتبر 1956 به دنیا آمد. در دهه 1950 خانواده او به تهران نقل مکان کردند. در این زمان بود که خانواده یهودی سبورجیان نام خود را [به احمدی‌نژاد] تغییر داد. محمود بعدها دین اسلام را به پوششی برای استتار خون یهودی خود بدل کرد. موفقیت خانواده او، خون یهودی و پیوندهای جامعه مخفی به او اجازه داد که قدرت فوق ‌العاده‌ای در ایران و بر مردم ایران به دست آورد.»
و سرانجام در 6 بهمن 1387 مهدی خزعلی در وبگاه خود، در مطلبی با عنوان «قوم یهود در ایران»، تبار یهودی احمدی ‌نژاد را مطرح نمود و این مسئله به ‌نام او شهرت یافت.”"[1] [2]
ظاهرا اولین کسی که ادعای یهودی الاصل بودن احمدی نژاد را مطرح کرد و حتی احمدی نژاد را فراماسون نامید شخصی با نام مستعار “کاوه دانمارکی” در تاریخ August 2008 24 از کشور دانمارک و صاحب وبلاگ آنوسی ها بود.
دکتر مهدی خزعلی فرزند آیت الله خزعلی (روحانی با نفوذ و عضو مجلس خبرگان و از حامیان احمدی نژاد) در مقاله ای با نام “قوم یهود در ایران” تبار بسیاری از مسئولان بلند پایه نظام را یهودی اعلام کرد که موجب فیلتر شدن سایت اینترنتی اش شد :
“”یک چیزی همیشه فکر من را به خود  مشغول می کند و روزی راجع به اون تحقیق می کنم،  چرا قدرت بازار در موتلفه جمع است و چگونه است که رهبر موتلفه یهودی زاده است و فامیلی خود را به عسگر اولادی مسلمان تغییر داده است ؟  و به گونه ای از اقتصاد اسلامی دفاع می کند که پیر و برنا نه تنها از اقتصاد اسلامی
بلکه از دین می گریزد ! [2] [1]
در قم آنکه بیشتر دم از اسلام و ولایت می زند (مصباح یزدی) و دست همه مراجع در تعصب دینی بسته است و آن چنان تئوری حکومت اسلامی سر می دهد و بر طبل تحجر می کوبد،  که دین و آیین محمدی در نظر مردم ناخوش آید!  تمام دین گریزی مردم از قرائت دینی اینان است،  حتی دین روحانیت مبارز را قبول ندارند، خود را آسمانی می دانند و همه را زمینی !! باز به حسب و نسب که برمی گردیم به اجداد یهودی می رسیم ! در افغانستان، طالبان چهره ای زشت از اسلام عرضه می کنند،  و رهبران طالبان و القاعده در امریکا و با پول آژانس های یهود تربیت و تجهیز می شوند ! اخیرا شنیدم احمدی نژاد هم که دست کمی در تظاهرات افراطی دینی از آنان ندارد، از خانواده ای یهودی تبار بوده است ،  نگاهی به صفحه توضیحات شناسنامه او بیاندازیم تا تغییر فامیلی از ” صباغی” به احمدی نژاد را دیده و ریشه خانواده صباغی و سبورچیان در آرادان را بررسی کنیم!  اگر حقیقت داشته باشد ، حلقه قدرت ، ثروت  و روحانیت کامل است، اینبار زر و زور و تزویر در نسل قوم یهود در ایران تحکیم شده است !
نگاهی به سابقه خانوادگی طراح مسئله هولوکاست (محمد علی رامین) بیاندازیم، همان مسئله ای که موجب مظلوم نمایی اسرائیل شد، مسئله ای که برای اولین بار در شورای امنیت،  ایران به نفع اسرائیل محکوم شد، مسئله ای که اروپا را علیه ایران متحد کرد، بهتر است نظام اسلامی به حسب و نسب مادری او و محل رشد و نمو او بیشتر دقت کند، شاید رئیس جمهور در این موضوع بازی خورده باشد ! نگاهی هم به تبار متهم قتلهای زنجیره ای (سعید امامی اسلامی یهودی الاصل) بیاندازیم. [1]
این تبار می رود تا یکی پس از دیگری پست های کلیدی را در دست گیرد. من صاحبخانه ای یهودی دارم،  که فامیلی خود را عوض کرده و یک فامیلی صد در صد اسلامی به معنای دوستدار خداوند یکتا برگزیده است، انتخاب فامیلی عربی و اسلامی برای حفظ اموال بوده است، سالی چند ماه به عنوان دبی از دسترس خارج می شود و حتی وکیل او نیز پیدایش نمی کند و امکان تماس با او نیست، شما فکر می کنید این پیرمرد جایی جز اسرائیل می رود! اخیرا پس از ناامنی اسرائیل ، خانواده خود را بعد از سالها دوری از وطن به کشور آورده است، این قوم حاضرند نسلها دین و آیین دیگری اختیار کنند تا به اهداف خود برسند. او در جلسات آنقدر از علی (ع) و حب علی (ع) می گوید و هر قسم دروغی را با نام علی می خورد که من گاهی احساس می کنم دارد به ریش من می خندد و امام مرا مسخره می کند!  گاهی به او می گویم : نمی خواهد بنام امیر مومنان (علیه السلام) سوگند یاد کنی ، تو به موسی ابن عمران (ع) سوگند بخور کافی است چون من به پیامبر شما ایمان دارم و نیازی نیست از امام ما خرج کنی که به او ایمان نداری! در این دو سال و اندی که مستاجر اویم در جلسات بیش از پدرم که خود را وقف علی (ع) کرده است و حتی علامه امینی (ره) او از علی(ع) گفته است! نمی دانم یکی تاکید دارد که عسگر اولادی مسلمان است، دیگری اصرار دارد از نژاد احمد است (احمدی نژاد)، و صاحبخانه ما می گوید “محب یکتا” ست، آن یکی هم که آسمانی و چراغ هدایت است! (مصباح یزدی) خدا را شکر که هنوز هیچ کدام ادعای سیادت نکرده اند! یادش به خیر در سفری که در زمان صدام ملعون به عتبات داشتیم، در یکی از رواق های حرم حضرت ابوالفضل (ع) بر روی دیوار با کاشی کاری شجره نامه صدام نصب شده بود که به امیر مومنان می رسید! نمی خواهم بگویم، یهودی تبار بودن، یا تازه مسلمان بودن عیب و ایراد است، اما پنهان کاری چرا ؟ چرا نباید بدانیم  و آگاهانه انتخاب کنیم ؟”" [1]
دکتر خزعلی بیشتر به افشاگری در مورد مسائل پشت پرده نظام دست می زند، از جمله قتل سید احمد خمینی توسط سعید امامی، قتل دکتر سامی توسط احمدی نژاد و ماجرای پالیزدار. [1]
محسن رضایی
اما محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام در تابستان سال 87 و در سایت اینترنتی سابقشان به نام بازتاب که بعدا به تابناک تغییر نام داد در مطلبی به سابقه یهودی بودن مادر احمدی نژاد اشاره کرد :
“مادر احمدی نژاد یک یهودی بوده و در زمان تاسیس انقلاب اسلامی1357 (1979) یهودیان مسلمان شده (آنوسی ها) در بالاترین سطح تصمیمات کشور بودند” [1] (در فقه تلمودی نسب از مادر به فرزند می رسد).
این ماجرا موجب فیلتر شدن سایت خبری بازتاب و قطع اینترنت در ایران تا حذف آن مطلب از سایت خبری بازتاب شد. صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برخورد لنگر یک کشتی در خلیج فارس را با خطوط اینترنتی در اعماق دریا را علت قطعی اینترنت در ایران اعلام کرد.
“دکتر هنری ماکو” و بسیاری از وبسایت های انگلیسی زبان این خبر را منتشر کردند، وی در ادامه می افزاید این خبر که بوسیله محسن رضایی منتشر شد تکرار نشدنی است.
انتشار خبر یهودی الاصل بودن مادر احمدی نژاد و همینطور انتشار خبرهایی از سعید امامی اسلامی یهودی اصل، اولین انکار کننده هولوکاست در ایران، مامور نفوذی سازمان سیا در وزارت اطلاعات و همینطور مجری قتل های زنجیره ای، می تواند نشان دهنده علامت های هشدار دهنده محسن رضایی به ملت ایران باشد همان علامت های هشدار دهنده ای که وی در مناظره انتخاباتی اش به ملت ایران داد و خطاب به احمدی نژاد گفت : “شما سه بار کشور را تا مرز جنگ پیش بردید و اگر بخواهید دوباره رئیس جمهور شوید باید در سیاست امنیتی کشور تجدید نظر کنید.“
مهدی کروبی در مناظره انتخاباتی با احمدی نژاد نیز به گزارش “کمیته آی پک AIPAC” قدرتمندترین لابی صهیونیست های امریکا در مورد احمدی نژاد اشاره کرد و گفت : “آی پک می گوید که احمدی نژاد بهترین هدیه برای ما بود” و  از احمدی نژاد در مورد هویت اصلیش سوال کرد و گفت : “نام من مهدی کروبی نام تو چیه ؟“.
خبر جنجالی روزنامه دیلی تلگراف : “احمدی نژاد یهودی است.”
روزنامه دیلی تلگراف لندن با چاپ تصویر شناسنامه وی که موید این تغییر نام است نوشت: “سبور، شالی است که برای انجام مناسک یهودی از آن استفاده می‌شود و سبورجیان‌ها خانواده‌ای یهودی هستند که در آرادان سکونت دارند و این نام خانوادگی توسط وزارت کشور ایران ویژه یهودیان شناخته شده‌ است. بر همین اساس این روزنامه ادعا کرد که با توجه به نام خانوادگی سابق وی (سبورجیان) به روشنی نشان می‌دهد که وی ریشهٔ یهودی دارد. نوشته کوتاه نوشته شده روی شناسنامه نشان می‌دهد که خانواده او پس از تولد محمود، وقتی به اسلام گرویدند، نام اش را تغییر داد.
روزنامه دیلی تلگراف به نقل از یک کارشناس ایرانی یهودی تبار می نویسد: “احمدی نژاد” نام خانوادگی خود را تغییر داد تا مشخص نشود که اصلش یهودی است! او همیشه به شدت یهودیان و اسرائیل را مورد حمله و انتقاد قرار می دهد تا اصل و تبار یهودیش برملا نشود! این روزنامه انگلیسی در ادامه به اظهارات “دکتر علیرضا نوری زاده” کارشناس مسائل سیاسی مقیم لندن اشاره کرده و می نویسد: گذشته “محمود احمدی نژاد” مسائل زیادی را برای ما روشن می سازد. او هیچگاه تغییر نام خانوادگی خود را تکذیب نکرده و علت آن را هم بیان نکرده است. [1]
+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم اردیبهشت 1390ساعت 2:45  توسط فرهاد  |  آرشیو نظرات
--------------------------------------------------------------------------------
آیا احمدی نژاد یهودی است ؟قسمت دوم
ریشه یابی واژه سبور (سبورجیان)
“سبور” واژه ای عبری است (סבור) به معنی تصور کننده، معتقد. سبورا (סבורא) به معنی فکر کننده و استدلال کننده و جمع آن سبورایم (סבוראימ) لقب مروجین تلمود است. (فرهنگ عبری- فارسی حییم) [1] [2]
کلمه “سبور” در زبان عبری معادل کلمه “סבור”، در انگلیسی معادل  ”Think” ،در زبان عربی معادل “یفکر” و در زبان فارسی معادل “فکر می کنم” می باشد.

Savora یا Sabora
کلمه “Savora” یا سبورا Sabora در زبان آرامی معادل “סבוראים” که جمع آن معادل “Sabora’im” و یا “Savora’im “می باشد که اصطلاحی است در قانون و تاریخ یهودیت برای نشان دادن خاخام برجسته از پایان مدت Amoraim (در حدود سال 500 .م) تا اوایل Geonim حدود 700 م. که احتمالا آنها نقش بزرگی در شکل دادن تلمود (از کتابهای مقدس یهودیان) امروزی داشته اند. (خلاصه بخشی از مقاله ویکی پدیا)
لینک Savora در سایت بریتانیکا
لینک انگلیسی مقاله Savora  در Wikipedia
لینک Sabora  در سایت دایره المعارف یهود
مصاحبه با خانواده نبات خوریان یهودیان ایرانی امریکایی
به گزارش جالب مجریان برنامه پارازیت صدای امریکا در مورد یهودی بودن احمدی نژاد با مصاحبه با بهروز و بهزاد نبات خوریان از یهودیان ایرانی ساکن امریکا توجه کنید :
“در حقیقت این یهودیان(خاندان سبورجیان) از دهکده سده اصفهان هستند که در حدود 100 سال پیش یهودیان این دهکده با فشار به ظاهر مسلمان می شوند. کلیمیان ایران قدیمی ترین قوم خارج از اسرائیل هستند که بعد از خراب شدن اولین معبد Temple”” یا اولین خانه خدا یهودیان را از بابل به عنوان اسیر آوردند به ایران و در زمان داریوش که دومین خانه خدا (بیت المقدس) شروع به ساختن شد پادشاه ایران به یهودیان برای بازگشت به اسرائیل کمک می کند، عده ای می روند و عده ای می مانند. عده ای که الان در ایران هستند همان کلیمیان 2600 سال پیش هستند.” ویدئو را دانلود کنید.
در پایان خانواده نبات خوریان از احمدی نژاد به خاطر رفتار خیلی خوب دولت و امتیازاتی که به یهودیان در ایران داده که حتی در دوران شاه هم چنین خوش رفتاری سابقه نداشته تشکر می کنند. [1]
مناشه امیر و تکذیبیه وی در سایت وزارت خارجه اسرائیل
در پی خبر جنجالی روزنامه دیلی تلگراف (تغییر هویت و یهودی بودن احمدی نژاد)، سایت وزارت خارجه اسرائیل به شدت این مسئله را تکذیب کرده! این در حالی است که احمدی نژاد هیچگاه تبار یهودی اش را تکذیب نکرده است. [2] [1]
(اسرائیل چه سودی از این تکذیب می برد و این موضوع به اسرائیل چه ارتباطی دارد.)
احمدی نژاد برای پنهان کردن هویتش و فریب افکار عمومی بعد از حوادث خونین انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری در میدان ولیعصر با انداختن شال سبز به گردنش گفت : “من هم سید هستم و مادرم هم سید است.” این هم سندی دیگر که دروغ بودن این ادعا را ثابت می کند :

احمدی نژاد و مصاحبه با مایک والاس در شبکه CBS امریکا
مایک والاس مجری یهودی الاصل شبکه خبری سی بی اس امریکا در خلال مصاحبه با احمدی نژاد ناخواسته به مسئله ای اشاره کرد که جای تامل بسیار دارد. مایک والاس حدودا در پایان مصاحبه خطاب به احمدی نژاد گفت :
“علی رغم دشمنی که شما با یهودیان دارید تعدادی از دوستان شما یهودی هستند” احمدی نژاد پاسخ داد : “من چنین کسانی را نمی شناسم شاید منظورتان خودتان هستید” مایک والاس گفت : “البته که من یهودی هستم” احمدی نژاد گفت : “اما شما دوست قدیمی من نیستید ما تازه دوست شده ایم”  مایک والاس گفت : “نه ، منظور من تعدادی از بهترین دوستان شماست!” ولی مترجم چنین ترجمه کرد : “همه جای دنیا یهودی هست شما هم در ایران یهودی دارید” احمدی نژاد گفت : “بله که ما یهودی داریم در مجلس هم یهودی داریم …” و خلاصه قضیه را ماست مالی کردند…
بعد از سکوت رسانه های خبری و سانسور خبر در صدا و سیمای جمهوری اسلامی و همینطور در سایت خبری CBS، نویسنده وبلاگ “یهود شناخت” اقدام به تهیه فیلم مصاحبه مایک والاس با احمدی نژاد از “سروش سیما” می کند و پس از دیدن دوباره فیلم متوجه سانسور مترجم می شود که در ادامه تحلیل خود را می نویسد :
“البته این را هم بگویم که تحلیل شخصی بنده این است که مایک والاس قصد شیطنت داشته است. او خود یک یهودی صهیونیست است و منطقی نیست که یک صهیونیست بخواهد در مورد نفوذ پنهان یهودیان در حاکمیت یک کشور افشاگری کند. الا اینکه بگویم قصد موذی گری و تخریب داشته است. سئوال من این است که چرا مترجم باید حرفهای مصاحبه کننده را آن هم در مصاحبه ای در این سطح، تغییر بدهد و جور دیگری ترجمه کند ؟”
عبدالله شهبازی در مورد این موضوع و در جواب وبلاگ “یهود شناخت” تحلیل خود را اینگونه ارائه می دهد :
“تلقی من این نیست. گمان می کنم برخی از نزدیکان احمدی نژاد در نهاد ریاست جمهوری به تصور اینکه مایک والاس یهودی امریکایی و پیرمردی کار کشته و “خودی” است، خام شده و در پیش از مصاحبه اصل و تبار خود را به او شناسانیده اند و مایک والاس در گفتگو “بند را آب داده است” به این دلیل بخش فوق در وبگاه شبکه خبری سی بی اس سانسور شده. این تصور که احمدی نژاد نفهمید مایک والاس چه می گوید و تمام کاسه کوزه ها را بر سر مترجم شکستن درست نیست.”
اولا اگر مایک والاس قصد شیطنت و تخریب احمدی نژاد را داشته، سایت اینترنتی شبکه سی بی اس امریکا نباید مصاحبه را سانسور می کرد.
ثانیا مایک والاس چگونه از تبار یهودی نزدیکان و دوستان احمدی نژاد با خبر شده است به غیر فاش شدن این حقیقت، در صحبتی دوستانه توسط همان نزدیکان احمدی نژاد ؟
ثالثا چگونه ممکن است اطرافیان احمدی نژاد تبار یهودی خود را به این آسانی و بدون ترس برای مایک والاس یهودی فاش کنند و احمدی نژاد از این موضوع بی خبر باشد و چرا احمدی نژاد در جواب مایک والاس، یهودی تبار بودن نزدیکانش را تکذیب نکرد ؟!!!
آیا ممکن نبود با تکذیب احمدی نژاد مایک والاس نزدیکان یهودی تبارش را در مصاحبه نام ببرد؟
و در آخر شبکه سی بی اس امریکا و صدا و سیمای ایران از فاش شدن چه چیزی هراس دارند ؟
پس تحلیل نویسنده وبلاگ “یهود شناخت” نمی تواند درست باشد چون اقدام هماهنگ شبکه سی بی اس امریکا و صدا و سیمای ایران در سانسور خبر به نفع احمدی نژاد بوده است و با این اوصاف استدلال آقای شهبازی درست است.
+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم اردیبهشت 1390ساعت 2:44  توسط فرهاد  |  آرشیو نظرات
  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد