ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نصایح گرانبها و با ارزش پزشکی و بهداشتی در مورد اضافه وزن و چربی

رهگذر قدیمی

سه شنبه 19 دی 1391 ساعت 09:37 AM
اولا تعیین بفرمائید که شما چه مقدار چربی را و بر چه اساسی زیانبار میدانید؟ مردی با قد 165  و وزن 65 کیلو را با زنی مقایسه کنید با همین قد و وزن. فرض کنید استخوانبندی مشابه ای دارد(مرد استخوانبندی ظریفی دارد) میزان چربی موجود در چنین زنی از مرد بیشتر است و ما به چنان مردی اصطلاحا لاغر می گوئیم اما آن زن با وجود داشتن چربی بیشتر نه چاق است و نه بیمار. یک اسب عربی کم چربی ولی سالم است در عین حال یک اسب رومانیایی پرچربی و سالم.پس نهنگ یا فیل دریایی بخاطر داشتن چربی زیاد نمی تواند بیمار باشد بلکه ساختار بدنی آنها نیازمند این مقدار چربی است. چربی زیاد از حد یعنی آن مقدار چربی انباشته شده که بیشتر از حد نیاز ساختار بدن موجود است و وجود آن باعث آمدن فشار بر دیواره رگها و بخصوص ایجاد انسداد در رگهای قلب و مغز می شود.حیوانات بخصوص بخش غیر همنشین با انسان نه امکان پرخوری دارند و نه نیاز به آن زیرا برخلاف انسان که از خوردن مواد مختلف احساس لذت می کند و همواره سعی در تجربه لذتهای جدید و بیشتر است حیوانات جهت رفع نیاز می خورند و طعم ثابتی را دنبال می کنند مثلا همان یوزپلنگ اولا برای شکار یک طعمه شاید روزها دوندگی کند و گرسنگی بکشد ثانیا بعد از شکار با اتساع معده دست از خوردن می کشد ولی انسان حریص است و در نتیجه بدنش چربی زیاد از حد نیاز بدست می اورد ومثلا اگر این چربی بصورت ذخیره روی دیواره رگها بماند بیمار می شود.
ثانیا در رابطه باوجود مافیای اقتصادی باید به عرض برسانم که خیلی از افراد بخاطر حرص دنیوی و عدم اعتقاد عملی به ذات الهی از شغل خود برای کنز ثروت استفاده می کنند:پزشکی و دارو ساز از بیماری مردم سوءاستفاده می کند مهندس و معمار و بنای ساختمانی با ساختن خانه غیر استاندارد و کشاورز و دامدار با تولید محصولات سرشار از مواد سمی و هورمونی به تخریب انسانیت می پردازد  همانطوریکه ناشر و معلم و روحانی با نشر اکاذیب به قساد فرهنگی انسانها خدمت و دنبال مال اندوزی هستند اما هیچکدام اینها اصل علم مربوطه را نفی نمی کند و وجود انواع فاسد انسانی اصالت انسانی را زیر سوال نمی برد.متاسفانه برخی از دوستان با بررسی یک یا چند جرء احکام کلی صادر می کنند که این طرز صحیحی برای استنتاج علمی نیست. برای طرح یک حکم باید از کل به جزء رسید نه از جژء به کل
پاسخ:
این نصایح گران بها پاسخ این سوال ساده نیست که چرا یک خرس 600 کیلویی که نیمی از وزن اش چربی است دچار انسداد عروق و کبد چرب نمی شود؟
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد