ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

درمان طبیعی امراض و بیماریهای انسان بدون استفاده داروهای شیمیایی

منصور

سه شنبه 19 دی 1391 ساعت 04:23 AM
سلام استاد
آیا علم پزشکی هم مانند شعر و شاعری از شگردهای یهود برای لج بازی با قرآن نیست؟ از واقعیتهای فعلی تا افسانه های پیشین می بینیم که طبیبان حاذق همه یهودی بوده اند تا جایی که حتی طبیب پیامبر را هم یهودی دانسته اند. خدا با اینکه بارها به بیماری انسان اشاره کرده است اما هیچ نقشی برای طبابت قائل نیست و قاطعانه فرموده است که هیچ کس غیر از خودش قادر به درمان بیماری نیست. حتی در بیماری شدید ایوب پیامبر. تنها قرآن را درمانی برای روح و جسم انسانها معرفی می کند؛(17:82) و (10:57) و (41:44). حتی آیه زیر مثالی است که خداوند افرینش خود را درمان معرفی می کند:
به زنبور عسل گفتیم از هر ثمری بخورد و نوشیدنی خارج شده از شکمش را در رنگهای گوناگون درمان مردم قرار دادیم که در آن درس هاست برای اندیشه مندان.
خداوند بارها در قرآن تاکید کرده که طبیعت را با تناسب تمام بین اجزاء آن خلق کرده و برای هر چیزی مقداری معین نموده است. و انسان در بهترین تناسب خلق کرده است؛ (ولقد خلقناالانسان فی احسن تقویم).  
پس اولا مکانیزمهای بدن انسان در بهترین حالت خلق شده اند و ثانیا کل طبیعت و ارتباط بین عناصر آن در بهترین حالت قرار دارد پس چه نیازی به طبابت است.
پاسخ:
در طبیعت هیچ موجود آسیب دیده ای برای علاج به طبیب مراجعه ندارد. زیرا مطب عالی مقام ترین پزشکان در بطن هر ذی حیاتی شبانه روز باز است. رجوع شتاب زده انسان به امید درمان به پزشکان درست مانند معجزه کرم حلزون حاصل یکی دیگر از زیاده طلبی های یهودیان است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد