ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

لزوم رعایت بهداشت توسط انسانها برخلاف حیوانات اهلی و وحشی جنگل

رهگذر قدیمی

دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 2:03 PM
ولا تقف مالیس لک به علم   سوره اسرا - آیه 36
سوال یک - حیوانات بر اساس پارامتری بنام غریزه که در انسانها بسیار ضعیف شده (و ظاهرا در مواقعی که کمی قدرت داشته باشد ادمی به آن حس ششم , الهام یافتن و ... می گوید)می توانند رعایت بهداشت را بکنند مثلا هیچ حیوانی تا آن حد غذا نمی خورد که دچار دل درد شود یا هیچ حیوانی بدون نیاز به آب حجم بالایی از نوشیدنی های مختلف نمی خورد.طمع و عدم شعور به مضرات مواد مختلف در انسانها باعث ایجاد رشته بهداشت و توصیه به رعایت آن می کند اما حیوانات هم بیمار می شوند و این مختص حیوانات اهلی نیست بلکه حیوانات آزاد در طبیعت هم دچار بیماریهای عفونی و حتی سرطانی می گردند اما چون اهمیت جان آنها برای انسانها زیاد نیست در غالب موارد دامپزشکان بجای درمان دستور اعدام می دهند! بنابراین دستورا بهداشتی چه قرانی و چه وزارتی! غالبا بخاطر عدم وجود احساس غریزی خطر از سوی انسانها صادر می شود.
2- وجود و تجمع چربی در انسانها نیز اگر در حد متوسط و متعارف باشد باعث زحمت و بیماری نیست چنانچه اگر حیوانات هم چربی بیش از اندازه داشته باشند دچار بیماری و سکته می شوند(مثلا میتوان دنبال مقاله ای بنام کبد چرب در غازها بود تا مشاهده شود که حیوان هم اگر فراتر از درک غریزی خود تغذیه غلط کند بیمار و نیازمند دوا خواهد بود)
3-دمای بدن انسان در هر شرایطی توسط ارگانهای بدن در 37 درجه نگهداری می شود و همانطوریکه با سرد شدن محیط بدن برای حفظ دمای ارگانهای داخلی از دمای سطح بدن می کاهد و مثلا در زمستان که دمای خارجی دست و پا به کمتر از 10 هم میرسد دمای ارگانهای داخلی در حد 37 می ماند یعنی بدن بطور اتوماتیک نیاز دمای داخلی خود را با کم کردن سطح دما در قسمت خارجی تامین می کند.در تابستان این اتفاق برعکس می شود و بدن برای ثابت نگهداشتن دمای ارگانهای داخلی که بخاطر احتباس دما بر اثر وجود لباس و چربی زیر پوست و حرارت مستقیم خورشید و فعالیتهای انرزیک و... بوجود می آید حرارت را به سطح خارجی بدن می راند و سیستم عصبی خارجی بدن احساس گرما کرده و به طریق مختلف ازجمله کولر سعی در تبادل انرزی و کاستن از سطح دمای ایجاد شده می کند.
پاسخ:
بنا بر این فیل و شیر دریایی و نهنگ چند تنی که به زحمت خود را چند سانتی جا به جا می کنند همگی بیمارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد