ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

دروغ سفر فرنگستان ناصرالدین شاه و اسنگ/متلک نان و ماست خود خوردن

سینا

شنبه 16 دی 1391 ساعت 01:34 AM
استاد عزیز. مثل اینکه متوجه اصل مطلب نشدید. من سفر ناصرالدین شاه به فرنگ را تایید نکردم که بخواهم با این روش آنرا تایید کرده باشم! همانطور که گفتم عکسهای آن سفر طبق بررسی انتقادی شما  قلابی هستند،‌ فقط گفتم که آن استدلال شما در مورد عدم چاپ عکس ناصرالدین شاه در روزنامه های آندوره صحیح نمی باشد. چاپ عکس در روزنامه از نظر فنی یک تاریخ مشخص دارد که مطمئنا در زمان ناصرالدین شاه نبوده! یک سرچ ساده انیترنتی و مشاهده روزنامه های آن دوره اروپا فقدان چاپ عکس را در مورد هزاران واقعه نشان می دهد و برای همین تصاویر مربوط به اخبار را با نقاشی پر می کردند. ضمنا با همین جستجو می توانید روزنامه های اروپایی حاوی چاپ اخبار سفر ناصرالدین شاه را هم ببینید. اینجا یک تناقض پیش می آید که باید حل شود.
در مورد خاطرات همفر کافی است از هر مورخی که می خواهید بپرسید تا به شما بگوید این سفرنامه جعلی است. من این مطلب را اولین بار از زبان استاد تاریخ خودم در اوایل دهه هفتاد شنیدم. اگر کسی آنرا جایی نوشته یا نه من نمی داتم. اما می دانم اهل تاریخ تقریبا همگی بر این موضوع واقفند. هر کس قبول ندارد می تواند از هر استاد تاریخی که می شناسد بپرسد
پاسخ:
پس با دست خالی به میدان مباحث پایه وارد شده ای. معلوم شد نه چاپ می دانی و نه تاریخ و تحقیق. اقای عزیز از نشر فنی کم ترین تفاوتی میان چاپ یک نقاشی و عکس نیست. شما ادعا می کنید تولی می خواهید که دیگرن ادعای شما را با مراجعه به این و ان اثبات کنند. یک اسلنگ تهرانی در این گونه موارد می گوید: به تر است نان و ماست خودتان را بخورید.

 

 

 

 

 

 

 

 

آمون : مطلب قبلی از این قرار است: 

 

http://purpirar.blogsky.com/1391/10/16/post-3364/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد