ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

ملک عبدالله دوم پادشاه اردن و روابط با واتیکان و انتخاب کاردینال

محمد نیسی

جمعه 24 آذر 1391 ساعت 01:03 AM
پادشاه اردن در این دیدار، موضع کشور ترکیه را "طایفه ای" نامید و گفت: ترکیه در واقع خواستار افزایش آزادی ملت سوریه نیست بلکه واقعیت این است که از نظر طایفه ای مخالف حکومت سوریه است. ما همچنین نگران دخالت قطر و عربستان در مسائل داخلی سوریه هستیم زیرا ممکن است اوضاع به گونه ای پیش برود که در نهایت سوریه هم به محور قطر ترکیه مصر بپیوندد.

پادشاه اردن در ادامه گفت: حکومت سوریه از نظر مالی و اقتصادی در تنگای بی سابقه ای قرار گرفته اما از نظر نظامی هنوز بسیار قدرتمند است و حداقل تا دو سال دیگر توانایی مقاومت دارد.

وd افزود: ما به شدت نگران قدرت گرفتن محور قطر ترکیه مصر هستیم زیرا این محور در واقع محور "اخوان المسلمین" است که روز به روز در حال قدرتمند تر شدن در جهان عرب است.

http://www.tabnak.ir/fa/news/291229/%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D9%BE%D8%A7%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چندی پیش نماینده حزب‌الله لبنان در یکی از بزرگ‌ترین تجمعات مذهبی مشرکین شرکت کرد !

دعوت از حزب الله لبنان برای شرکت در مراسم انتخاب 6 کاردینال جدید در رم ، نشانه ای از روابط گرم و دوستانه حکومت ایران با دستگاه حکومت واتیکان است.یکی دیگر از نشانه های این روابط عدم اظهار نظر پاپ در سخنرانی اخیر خود در وین اتریش در جمع دیپلمات های بین المللی بود که وی در سخنان خود در این نشست هیچ اشاره ای به برنامه هسته ای ایران نکرد.

در این گزارش می نویسد ایران و واتیکان تا کنون 8 جلسه دیدار در قالب گفتگوهای دینی بین کلیسای کاتولیک با اسلام در شهر رم برگزار کرده اند. ایران پس از جمهوری دومینیکن بزرگترین هیئت دیپلماتیک را در واتیکان دارد که ماهانه به طور منظم جلسه ای را مشاوران پاپ برگزار می کنند.

http://www.ilna.ir/news/news.cfm?id=23093
پاسخ:
شرکت در نشست های کلیسا برای کسب بیداری و اطلاعات مفید و لازم است. فقط باید نمایندگان ارسالی صلاحیت لازم را داشته باشند.  
 
 
 
 
آمون : این جمله آخر آخر، آخرین تاثیر را داشت! 
  
ایران پس از جمهوری دومینیکن بزرگترین هیئت دیپلماتیک را در واتیکان دارد که ماهانه به طور منظم جلسه ای را مشاوران پاپ برگزار می کنند.
  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد