ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

مصاحبه ناصر پورپیرار توده ای با شبکه وهابی - سلفی ضد شیعه وصال

aydin

پنجشنبه 16 آذر 1391 ساعت 02:49 AM
با سلام
اوج درماندگی و مارکی جدید برای بنیان اندیشی :
http://www.azariha.org/?lang=fa&muid=53&item=273
استاد قبلا گفته بودم تاثیر مصاحبه های تصویری با شبکه های ماهواره ای تاثیر عمیقی بر دوستان و دشمنان خواهد گذاشت .
پاسخ:
بی اهمیت اند. دنیای شان به هم ریخته، افتخارات شان قلابی درآمده و آذر و اتش شان سرد شده.  
 
 
 
 
آمون : این هم عین نوشته این سوسک کثیف تا بعدا نتواند زیر حرف خودش بزند آن گاه که دوران سیاهشان به آخر رسید و به غلط کردن و دریوزگی افتادند: 
 
 
 
ناصر پورپیرار این بار در تلویزیون وهابی ها 
ناصر پورپیرار عضو سابق حزب توده و از جاعلان تاریخ به تازگی همکاری جدیدی را با وهابیون ضد شیعه و ضد ایرانی آغاز کرده است. به گزارش سایت خبری-تحلیلی آذری ها ناصر بناکننده (پورپیرار) مصاحبه های هدفمند و  مستمری را با شبکه "وصال" متعلق به افراطیون وهابی که خون شیعیان را حلال می دانند آغاز نموده است. این در حالی است که وی در ده سال گذشته با انتشار کتاب هایی در حوزه تاریخ در صدد کسب شهرت بر آمد که با بی اعتنایی جامعه دانشگاهی کشور روبرو گردید.
او قبل از انتشار این کتاب ها به حروفچینی (تایپ) و گهگاه به ویرایش کتاب اشتغال داشت ولی با انتشار سلسله کتاب هایی پیرامون تاریخ ایران مورد توجه حزب بعث عراق و حزب حاکم در جمهوری باکو(آذربایجان نوین) قرار گرفت و در زمان صدام حسین کتاب های وی به عربی ترجمه شد. همچنین مراکز دولتی در جمهوری باکو دست به انتشار و ترجمه کتاب های وی زدند.یکی از کتاب این فرد با کوشش احمد اوبالی مدیر تلویزیون تجزیه طلب گوناز در باکو به چاپ رسیده است.
به نظر می رسد پورپیرار بعد از سرخوردگی و بدنامی در محافل ایرانی و بی توجهی دانشکده های تاریخ به نظریات وی (با توجه به اینکه پورپیرار فاقد مدرک تحصیلی در رشته تاریخ و اصولا هر رشته دانشگاهی دیگر و هم چنین فاقد مقالات علمی گرید دار می باشد) به گروه های سلفی و وهابی پناه برده است.
 
بد نیست به اندازه یک کف دست هم که شده، ترجمه عربی کتاب آقای ناصر پورپیرار را هم نشان بدهند! ما که خیلی خواستیم ترجمه کنیم، مترجم ها بامبول در آوردند و زیر حرف خود زائیدند! کجا صدام حسین این کتاب ها را به عربی ترجمه کرد در حالیکه کتابها، بعد از اشغال عراق و سقوط دولت صدام حسین در ایران منتشر شدند؟! خریت و حماقت تا کجا؟!! 
چقدر این آیه مبارکه در سوره جمعه ، روشن و مبین است که این یهودیان، حمارند که هم بار نمی برند و هم جفتک می اندازند!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد