ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

قبیله هندی فیوجی ها، کلاهبرداری با دلار سیاه تقلبی، دعای ضدگلوله

محمد نیسی

پنجشنبه 9 آذر 1391 ساعت 1:56 PM
سلام‌علیکم

مطلب ذیل بسیار جالب است که یک طایفه تحت لوای خلاف کاری از هندوستان مهاجرت کرده و به زبان‌های مختلف مسلط  شده است!!

چه خلاف‌کاران جالبی! که هم مهاجرت می‌کنند و هم زبان‌های متعدد یاد می‌گیرند و از همه مهم‌تر قبیله‌ای کوچ می‌کنند و از هنوستان هم هستند !!!

در میان طایفه فیوج، گروهی از مجرمان خانه به دوش هستند که از کشورهای همسایه به ایران آمده‌اند و با پوشش‌های مختلف به جرایم باندی گسترده مانند کلاهبرداری، جعل عنوان، دزدی و اخاذی دست می‌زنند.

این تبهکاران هم اکنون در چند استان کشور زندگی زیرزمینی دارند و همین موضوع شناسایی آنها را سخت کرده است، اما در سال‌های اخیر تعداد زیادی از افراد این طایفه که دست به اقدامات مجرمانه مختلفی زده‌اند به دام پلیس گرفتار شده‌اند و هنوز افراد سابقه‌دار زیادی در این طایفه وجود دارند.

گفته می‌شود اعضای این طایفه بزرگ از سال‌های بسیار دور بیابانگرد بوده و در شبه قاره هندوستان زندگی می‌کرده‌اند، اما امروزه دسته‌های مختلف این طایفه در نقاط مختلفی از ایران مانند کرمانشاه، کردستان، مازندران، گرگان، فارس، اصفهان، بوشهر، آذربایجان، همدان، زنجان، خراسان، تهران و کرج سکونت دارند.

اعضای این طایفه بزرگ در مسیر تحولات خود به زبان فارسی، لری، کردی، ترکی و عربی مسلط شدند و حتی در رفت و آمد‌های غیرقانونی به کشور‌های دیگر به زبان هندی، اردو، عربی، روسی، چینی، انگلیسی و ایتالیایی نیز آشنایی کامل پیدا کردند، به نحوی که بسیاری از آنان به واسطه آشنایی با زبان‌های مختلف به مجرمانی بین‌المللی تبدیل شده‌اند و حتی در کشورهای اروپایی تحت پیگرد قرار گرفته‌اند.

در هر دسته از فیوج‌ها یک مرد مسن به عنوان رئیس شناخته می‌شود که وظیفه پایان دادن به اختلافات و مشاجرات درون قبیله‌ای را دارد و تقسیم اموال نیز به‌عهده اوست.

افراد این طایفه، چه زن، چه مرد و حتی بچه برای گذراندن زندگی دست به اعمال خلافکارانه می‌زنند، با پراکنده شدن آنها در سایر نواحی کشور کلاهبرداری‌، کف‌زنی‌، بدل‌اندازی‌ و دزدی‌هایشان سازمان یافته شده، هم داخل کشور هم خارج از کشور با پوشش‌های مختلف دست به اعمال مجرمانه می‌زنند که بیشتر جرایم آنها بدون خشونت و به واسطه مهارت‌های مجرمانه مانند سرعت عمل، اقدامات گروهی و تسلط به چند زبان، انجام می‌شود.

مردان فیوج معمولا با استفاده از کارت‌های جعلی و خروج غیرقانونی از مرز‌ها خارج یا وارد می‌شوند تا نقشه‌های مجرمانه خود را در نقاط مختلف دنیا به اجرا درآورند.

استفاده از مهارت چرب‌زبانی و تسلط به زبان‌های خارجی یکی از شیوه‌های رایج آنها برای کلاهبرداری‌های بدون برنامه‌ریزی این افراد است.

در این شگرد یکی از افرادی که به زبان‌های خارجی تسلط دارد به عنوان عامل اصلی نقشه وارد معرکه می‌شود و طعمه اولین برخورد را با او دارد.

http://www.jamejamonline.ir/papertext.aspx?newsnum=100829074550

 

 

 

 

 

آمون : تعدادی از حقه های کلاهبرداران مانند شاخ مار افعی و دعای تیربند و ضد گلوله شدن و دلارهای سیاه قابل شست و شو با ماده پاک کننده و انتقال مواد مخدر و غیره، تعدادی از مطالب مندرجه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد