ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

صدور انقلاب اسلامی ایران و اسلام سیاسی ضدامپریالیستی یهود ساخته

مسعود سنجری

چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 1:46 PM
با سلام به استاد غفوری نازنین

نگاه با مبنای سیاسی به مردم مسلمان این مصطلح "امت اسلامی" را خلق کرده است. مردمی که نه در سطح نخب و نه عوام تا الآن به آثار و افکاری نظیر آنچه شما و استاد پورپیرار در مستند طوفان نوح و مجموعه اسلام و شمشیر ارائه کردید اهتمامی در حد توقعات نداشته اند را به سختی می توان مسلمان نامید. اما اگر منظور مردمی با روشی زندگی منبعث از تعاریف و تعالیم قرآن باشد بله وجود دارد و با تمام امکانات و انگیزه هنوز از روش زندگی خود دفاع می کنند.

اگر به سخنرانی چند هفته قبل بنیامین ناتانیاهو در کنگره آمریکا نگاهی بیاندازید مطالب زیادی از آن استخراج خواهید کرد. در فراز کوتاهی از این سخنرانی ناتانیاهو با اشاره به حوادث اخیر موسوم به بهار عربی می گوید: " ما اکنون در حساسترین مرحله یک منعطف تاریخی قرار داریم. منعطفی که با انقلاب ایران آغاز گردید (؟؟؟!!!!) . این عبارت معانی زیادی را در خود حمل می کند.

پس روی کار آمدن اسلام سیاسی از ایران آغاز می شود و قرار بوده تا نمونه ایرانی به منطقه صادر شود. چون این پروژه از سمت ایران شکست خورد از سمت ترکیه دست به کار شدند و با تلاش فراوان و طولانی جماعت اخوان المسلمین را در این کشور بر سر کار آوردند تا نمونه ترکی اسلام سیاسی را به منطقه صادر کند. چون ترکیه منابع مالی کافی برای اجرای این پروژه را نداشت از صندوق کشور کوچک قطر برای پشتیبانی مالی این پروژه استفاده می کنند. در کل اسلام سیاسی یکی از مهمترین ابزارهای صهیونیزم برای در هم شکستن تمام معارضین با نظام امپرالیستی صهیونیستی جهانی است. حتی برای شکستن بلوک شرق هم از این ابزار استفاده کردند. در کل روش زندگی مسلمانان را نیز با همین اسلام سیاسی هدف قرار داده اند انگار که در این صدها سال این مردم مسلمان نبوده اند و حالا این احزاب و حرکتهای به ظاهر اسلامی می خواهند اسلام را به آنها بیاموزند!!!!! پس مناسب است تا با این نگرش هم به پدیده ای با نام امت اسلامی بپردازیم.

موفق و سلامت باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد