ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

قطع کلام آقای پورپیرار در اشاره به مستند طوفان نوح استاد غفوری

پنجشنبه 25 آبان 1391 ساعت 1:01 PM
استاد گرامی در مصاحبه ای که دیشب از شبکه وصال پخش شد، هر زمان که سخن از طوفان نوح به میان می آوردید مجری برنامه بلافاصله صحبت شما را قطع می کرد! بخصوص که قرار بود زمان پخش برنامه یک ساعت و نیم باشد ولی مجری برنامه به محض مطرح کردن طوفان نوح از جانب شما و هنوز نیمی از وقت شروع برنامه نگذشته بود که سریعا با شما خداحافظی کرده و برنامه را پایان داد! باعث تعجبه که چرا خیلی ها به حقیقت طوفان نوح حساسیت دارند؟!
پاسخ:
آقای صالح. اساس گفت و گوی شب گذشت و با نمایش تصاویری از تخت جمشید چند دهه گذشته، بر این مبنا قرار داشت که اگر تصاویر کم تر از صد سال پیش، به تقریب تمام آن مجموعه نیمه کاره را در زیر آوار زمانه نشان می دهد، پس اگر واقعا نیبور نامی در عهد کریم خان، یعنی 250 سال پیش، از تخت جمشید گذر کرده باشد، پس باید از تخت جمشید زیر غبار زمانه مدفون مانده گزارش می داد، حال آن که در کتاب او شرح تخت جمشید امروز را، با تمام بناها و کتیبه ها، می خوانیم. چنین مطلبی به آسانی باید به مغز گچ گرفته باستان پرستان فرو کند که این تاریخ و تمدن و فرهنگ ایرانی دست ساز یهودیان برای مخفی نگهداشتن ماجرای پلید پوریم است.
در باب مستند طوفان نوح هم که اثبات می کند فقط اشاره قرآن به آن پیش آمد صحیح است، که وقوع طوفان را محلی و منطقه ای معرفی می کند، با کمال تعجب موجب قهر مراکز فرهنگی اسلامی با این مستند شده است. یعنی در نوار اسلامی موجود، از شمال آفریقا تا سرزمین اندونزی، تمام مراکز مطالعات اسلامی و از جمله حوزه های ایران، درباره این مستند عالی مقام استاد غفوری عزیز سکوت کرده اند. این مطلب به خواهان آن تفهیم می کند که عناصر عدو تا کجا نفوذ کرده اند.  
 
 
 
 
 
 
آمون : مصاحبه مورد نظر، با شبکه ماهواره ای وصال فارسی بوده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد