ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

غیرقابل باور بودن پوریم و وسعت نسل کشی ایرانیان زمان هخامنشیان

صالح

دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 4:45 PM
با سلام خدمت استاد گرامی و دوستان عزیز

برای بنده و خیلی ها درک و قبول « وسعت جغرافیایی » قتل عام پوریم که سرزمین پهناور ایران امروزی و همچنین سرزمین بین النهرین را شامل می شده مشکل است حتی سوال مجری شبکه وصال از استاد این بود که: " چه گونه قتل عامی بدان وسعت می تواند صورت بگیرد ؟! "
استاد گرامی این سوال دلیل بر انکار فاجعه پوریم نیست که حضرتعالی افتخار اثبات آن را داشته اید و حتی به نحوه اجرای این قتل عام کار نداریم بلکه قبول « وسعت جغرافیایی » آن است.
استاد همانطور که در تحقیقات و بررسی هایتان بیان نموده اید کلیه تجمعات متمدنانه بشری منطقه شرق میانه در آن زمان از جانب قوم یهود قتل عام شده اند. و  
ما امروزه این بقایا و ویرانه های تمدن های پوریم زده را که شامل سرزمین بین النهرین و فقط قسمتهای جنوب غربی ایران که به نام تمدن ایلام معروف است را شاهد هستیم.
"محدوده وسعت جغرافیایی این دو منطقه همجوار و متمدن از نظر اجرای قتل عام پوریم قابل قبول تر است و این را هم در نظر داشته باشیم که کل مسایل قوم یهود در آن زمان از قبیل اسارت و انتقام جویی و همچنین ظهور ناگهانی هجامنشیان، در مناطق بین النهرین و شوش بوقوع پیوسته و نه در نقطه دیگری از سرزمین بسیار وسیع و پهناور ایران"
پاسخ:
خوب نتیجه؟!  
 
 
 
 
 
آمون : یاد این ترانه می افتم وقتی این جور حرفها رو می شنوم: 
می خوام که دل به دریـــــــــــــــــــــــــا بزنم 
یه سینه حرفو یکجــــــــــــــــــــــــــــــــا بزنم 
از مرضیه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد