ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

چگونگی نسل کشی ایرانیان در پوریم؛قتل عام،چاره یهود برای بقای قوم

منصور

دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 10:11 AM
جناب حسین، حمید و دیگر دوستانی که هنوز درگیر چگونگی رخداد پوریم هستید:
استادگرامی جناب پورپیرار با ادله و اسناد متقن اثبات کردندکه:
1. این رویداد اتفاق افتاده است.
2. این رویداد توسط یهودیان رخ داده است.
اگر شما براستی درباب چگونگی انجام پوریم در مشقت هستید بسم الله آستین بالا زده و اثبات کنیدکه:
3. این رویداد چگونه انجام شده است.
ناتوانی در ترسیم نقشه انجام پوریم باعث انکار وجود آن نمی شود. همانگونه که ناتوانی در ترسیم چگونگی ساخت اهرام مصر باعث انکار وجود آنها نمی شود.
حتی به زحمتش هم نمی ارزد که وقت و فکر خود را صرف یافتن چگونگی انجام پوریم کنید چون مهم نتایج آن رخداد پلید است که جلو چشم ماست. حتی اگر شما به یقین اثبات کنید که پوریم چگونه رخ داده است باز هم هیچ ارزشی ندارد چون به قول استاد چیزی را از نتایج موجودعوض نخواهد کرد.
و با اندیشه بنیانی فاصله دارد. زیرا سخت مشتاق کسی است که بیاید دوباره برایتان قصه سرایی کند. درست مانند همان کسانی که در تخت جمشید و نقش رستم برای مردم داستان می گویند از قبیل: «هخامنشیان برای پیروزی بر دشمن از شتر استفاده کردند چون اسب از بوی شتر خوشش نمی آید و رم می کند!!!» با صدها از این قصه ها چند کاخ هخامنشی ساخته می شود؟ چند پل، جاده، معبد، مسجد، ورزشگاه، سد، شهر، خانه، بازار، .... ساخته می شود؟
پاسخ:
آقای منصور. با این فرض که کنیسه و با توسل به تز دفاع از هستی قوم خود، قتل عام پوریم را به گردن می گرفت، مسلما آسیب کم تری بر بشریت وارد می شد. زیرا در وضعیت کنونی مردم شرق میانه  یک بار بر اثر فاجعه مستقیم آن آدم کشی سراسری و بار دیگر بر اثر دروغ های تاریخی و فرهنگی، که جانشین پوریم قرار داده اند، از ناشناختگی هویت خود صدمه دیده اند. بد ترین فرآورده پیروزی یهود بر بومیان شرق میانه، این است که یهودیان توسل به قتل عام علیه دیگران را تجدید شدنی می دانند و از توسل دوباره به آن شیوه ابایی ندارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد