ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

شمشیر در اسلام و مسیحیت به بهای فروش لباس مسیحیت،دین صلح و دوستی

abbas

یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 06:07 AM
Did Jesus come to bring peace or not?
Matthew 10:34; Luke 2:14; 22:36 and Mark 9:50; John 14:27; 16:33; Acts 10:36
1.No Peace
A.(Matthew 10:34-36) - "Do not think that I came to bring peace on the earth; I did not come to bring peace, but a sword. 35"For I came to set a man against his father, and a daughter against her mother, and a daughter-in-law against her mother-in-law; 36and a man’s enemies will be the members of his household."
B.(Luke 12:51,52) - "Do you suppose that I came to grant peace on earth? I tell you, no, but rather division; 52for from now on five members in one household will be divided, three against two, and two against three..."
C.(Luke 22:36) - "And He said to them, "But now, let him who has a purse take it along, likewise also a bag, and let him who has no sword sell his robe and buy one  
 
 
 
 
 
 
abbas
یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 09:30 AM
استاد سلام۰ استاد  عجیب است که در انجیل بیشتر از ۲۰۰ بار اسم از شمشیر آمده در صورتی که در قرآن یک بار هم اشارهٔ به شمشیر نشده   و حتی می گویند که حضرت عیسی گفته که  عبای خود را بفروش و شمشیر بخر
پاسخ:
خدا را شکر که عبا و کفش های ما را کلا دو قران هم نمی خرند. جهانیان  شانس آورده اند که می گویند مسیحیت دین صلح و ارامش و مهربانی است. به گمانم شمار تلفات جنگ هایی که اهل کتاب پیشین فقط در ۴۰۰ سال اخیر به راه انداخته اند از مرز اعداد در می گذرد.  
 
 
 
 
 
آمون : ترجمه تقریبی متن این است که مسیح می گوید من برای صلح نیامده ام بلکه برای جنگ و مادر و دختر و نیز پدر و پسر و غیره، علیه هم بجنگند و هر پنج نفر، به دو و سه نفر تقسیم شوند و با هم بجنگند و غیره! کتاب اسلام و شمشیر هم در گروه اینترنتی و لینک دانلود مستند ها موجود است برای علاقه مندان.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد