ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

آیه ولایت غدیر خم،تحریف قرآن در شیعه، سنی،عصمت اهل بیت،جهنم،بهشت

علی (اصلی)

پنجشنبه 18 آبان 1391 ساعت 03:33 AM
آقای علی
گیریم که ثابت شد تکه های پایانی آیات اکمال و اهل بیت ارتباطی با فراز اول آیه ندارند و مثلا خداوند به دلائل نامعلوم دو مطلب غیر مرتبط را در اول و اخر یک آیه بدون فصل جداکننده آورده است یا آنگونه که در روایات اسرار تشیع آمده عثمان این تکه ها را از جای خود خارج کرده و به آیات دیگر چسبانده است( مطلبی که شما تقیه می کنید و از بیان مستقیم آن ابا دارید و جهودانه سخن خود را غیر مستقیم می گویید) با همه ی اینها شما فقط توانسته اید ثابت کنید قران ساده ترین اصول بیان و سخن سرایی یعنی ارتباط جملات متوالی با یکدیگر را رعایت نمیکند!! همین! و  با این دلیل شما نمی توانید به هیچ طریقی ثابت کنید که مصداق کلمه اهل بیت، فاطمه و علی و صادق و باقر و جواد است چرا که کوچکترین تصریحی به این اسامی در قران نیست ..متوجه ویرانی استدلالتان از پای بست شدید؟ به عبارتی اگر همه ی تلاش خود را به کار ببرید که ثابت کنید "کم" اشاره به افراد مذکر دارد و تطهیر به معنای عصمت کذایی است آنگاه با این سوال مواجه اید که قرآن چرا اسامی این بزرگان معصوم را که ولایتشان جواز بهشت است به صراحت اعلام نمی کند و  پازل و معما طرح می کند ؟
البته احتمالا همچون بزرگان شیعه خواهید گفت قرآن مجمل است و پیامبر باید آنر ا کامل کند که در آن صورت در پاسخ این تهمت سخیف پیشاپیش به شما عرض می کنیم اگر قران مجمل است چرا حتی جزییات مقاربت جنسی و دروازه ورود صحیح آن را بیان می کند، به حکم ارث با همه ی تفصیلاتش وارد می شود، نحوه عمل پیامبر را با هشدار و تهدید تصحیح می کند، اختلاف پیامبربا زنانش را علنی کرده و حکم صادر می کند، به سوالات ساده ی مردم آن عصر درباره ماه ،کوه زنان و ..پاسخ می دهد ، حکم زنا را به تفصیل بیان میکند، درباره نحوه سخن گفتن با پیامبر حکم می دهد، درباره بسیاری مسائل ریز و درشت سخن می گوید و حتی می فرماید از درب خانه ها وارد شوید؟؟؟ چرا ؟ چرا به همه ی این مسائل ورود دارد اما اصل دین که ولایت علی و اولاد اوست و گویی منکران آن در جهنم اند را با رمز و کنایه و مورس بیان می کند؟؟؟
عقل سالمی در جمجه دارید؟؟؟
گیریم که نادیده بگیریم  قران زن و اهل بیت ابراهیم را با ضمیر "کم" خطاب می کند( قَالُواْ أَتَعْجَبِینَ مِنْ أَمْرِ اللّهِ رَحْمَتُ اللّهِ وَبَرَکَاتُهُ عَلَیْکُمْ أَهْلَ الْبَیْتِ إِنَّهُ حَمِیدٌ مَّجِیدٌ ) و به رطب و یابس کودکانه ی شما بر سر ضمیر کم سر تسلیم فرود بیاوریم شما چگونه می خواهید ثابت کنید که موضوع اکمال دین در آیه مورد بحث ، به غدیر مرتبط است و نه موضوع گوشت حلال و حرام؟ جز از طریق شیرجه در چاه ویل روایات؟؟
با قبول روایات ،شما پذیرفته اید که خداوند اصل دین خود را در کتابش با ادا و اصول و رمز و راز بیان کرده و تکمله بحث را به کتابهای بی سر و ته روایی واگذار کرده است؟؟؟

عقلتان کجا رفته ؟؟؟
 
 
 
 
آمون : برای مباحث بیشتر بنگرید: 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد