ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

توصیه برژینسکی به اسلام سیاسی و ناسیونالیسم محصول یهود صهیونیست

مسعود سنجری

سه شنبه 9 آبان 1391 ساعت 10:15 PM
آقای بظاهر مومن

زیاد دور برنداری بهتره . بحث بر سر عدم اعتبار شبکه الجزیره است و نه انکار. ضمنا من نگفتم لیبی بی طرف بوده. می خواهی اینطوری به استاد متلک بزنی بهتره رو راست بگی نه در لفافه. در ضمن فراموش نکن که حضور اسلام سیاسی و اسلام فرقه ای عمری به اندازه حضور صهیونیزم و استعمار داره و انکار همکاری و اتحاد این دو گروه ( اسلام سیاسی و صهیونیزم) فقط موجب اثبات سفاهت منکران است. ناسیونالیزم هم در کنار اسلام سیاسی ابزاری برای تفکیک و ایجاد فتنه بین مردم مسلمان بوده منتهی چون وظایف محوله را بخوبی انجام نداده امروز غرب و کلا یهود ابزاری جز اسلام سیاسی را در دست خود نمی بیند تا مناطق مسلمین را غرق در فتنه و تجزیه و خراب کند. همین اسلام سیاسی ابزاری در دست آمریکا برای در هم شکستن شوروی هم بود. برای تجزیه بوسنی هم بود. شخصا در فیلمی مستند برژنیسکی را درحال سخنرانی برای مجاهدین دیده ام که می گفت : شما باید در راه خدا جهاد کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
 
  
 
 
 
 
آمون : این زیبیگنیو برژینسکی (یا زیبیگنیو برزینسکی Zbigniew Brzezinski) هم خیلی مشکوک است. ویکی پدیا نوشته:
او در ۲۸ مارس ۱۹۲۸ در شهر ورشو، پایتخت لهستان به دنیا آمد. پدرش (Tadeusz Brzeziński) یک ناسیونالیست لهستانی بود که در جوانی با سلطه روسیه بر لهستان مبارزه مسلحانه می‌کرد. بعدها او وارد دیپلماسی لهستان شد. او در سال ۱۹۳۹ که هیتلر و استالین لهستان را میان آلمان و شوروی تقسیم کردند، سفیر لهستان در کانادا بود.
یعنی در 11 سالگی سفیر بوده!
یا مثلا:
او در ۱۹۴۵ وارد دانشگاه مکگیل کانادا در مونترال شد و در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس تحصیل کرد. سپس به آمریکا رفت و در ۱۹۵۳ از دانشگاه هاروارد در رشته علوم سیاسی دکترا گرفت.
در ۱۹۵۸ شهروند آمریکا شد، ولی احتمالاً تابعیت لهستانی خود را حفظ کرد. با وجود آنکه خانواده او سالها در کانادا سکونت داشتند، او هرگز تبعه کانادا نشد.
او در سیاست آمریکا در حزب دمکرات به فعالیت پرداخت و در انتخابات ریاست جمهوری ۱۹۶۰ آمریکا حامی جان اف کندی بود. پیشنهادات برزینسکی به جان اف کندی در بحران موشکی کوبا باعث شد که فعالانه تر در عرصه سیاسی آمریکا وارد شود و در مسائل شوروی و اروپای شرقی به اظهار نظر بپردازد. او در انتخابات ریاست جمهوری ۱۹۶۴ آمریکا حامی جانسون بود و در آن دولت بر اساس خصومت قبلی اش با شوروی، در جریان جنگ ویتنام به لیندن جانسون رئیس جمهور وقت آمریکا پیشنهادهای گوناگونی داد.
که اصلا به قیافه اش نمی خورد!
به هر حال !
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد