ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

توصیه متن برای مصاحبه ویدئویی با آقای ناصر پورپیرار در شبکه وصال

مجاهد

سه شنبه 9 آبان 1391 ساعت 9:40 PM
سلام استاد عزیز

لطفا اگر مصاحبه زنده شما با شبکه وصال فراهم شد خواهش می کنم به جای بحث در مورد تاریخ و مستندها به بحث در مورد یهودیان بپردازید که هدف اصلی این تحقیقات و مستندها هم بوده. استاد تور خدا فقط و فقط در ذم یهودیها حرف بزنید و تیر آخر رو به سمت یهودیها شلیک کنید ، البته کوچکتر از اونی هستم که برای شما متن سخنرانی ای تنظیم کنم ولی خواهشا لااقل از الگوی زیر استفاده کنید :

«هدف از ساخت و نمایش مستند های اینجانب از سوی تلویزیون وصال و غایت اصلی تمام این دنگ و فنگ ها که تا کنون حتی یک خط جواب و انتقاد منطقی و محکم از سوی هیچ صاحب نظر و تریبون و رسانه ای نه تنها در ایران بل در سراسر جهان داده نشده  که حتی ادعا می کنم تحقیقاتی بسیار سترگ و وسیع و خدشه ناپذیر است ، نشان دادن چهره خیانت کار و پشت پرده یهودیان پراکنده در جهان است که می توان به جرات گفت  تقریبا تمام مصائب و مشکلاتی که دنیا و بخصوص مسلمانان جهان از مشکلات اقتصادی و بحران مالی غرب گرفته تا جنگ افروزی های دو جنگ جهانی و حمله و اشغال افغانستان و عراق و نیز جنگ ایران و عراق که آتش بیاران این معرکه بزرگ قابل اثبات هست که یهودیان هستند .

من افتخار می کنم به تحقیقات خودم که باعث شناسایی کوچکترین و پیچیده ترین توطئه های یهود در سراسر جهان شده و سخت اونها رو مثل مورچه هایی که آب به خانه شان بسته شده و مضطرب هر کدوم به سویی تحرک می کنند مضطرب و وحشت زده کرده و نتیجه این تحقیقاتم ضربه ها و لطمه های یهودیان به زندگی شخصیم بوده از جمله مسموم شدن بنده توسط یک یهودی در دفتر کارم و ابتلا به پارکینسون که یهودیان این کار رو با هر کس دیگه ای که خطری جدی از سوی او متوجه خودشون دیدند کردند و اونها رو دقیقا با همین شیوه مبتلا به پارکینسون کردند از جمله آرتور کستلر و یاسر عرفات و منتظر الزیدی خبرنگار عراقی ای که کفش هاش رو به سوی جرج بوش عامل و جیره خوار یهودیها پرتاب کرد و نیز محمد علی کلی این جوان رشید و قهرمان مشت زنی مسلمانان که قصد داشت بزرگ ترین مسجد جهان رو در نیویورک تاسیس کنه. و کارها و توطئه های دیگه ای چون عدم جواز به چاپ و نشر تحقیقات و کتاب ها و مستند های بنده تا ممنوع الورود کردن من به کشورهای عضو شنگن و امریکا و کانادا به عنوان عنصری ضد یهودی و ...

من دلسوزانه به تمام مردم جهان و بخصوص مسلمانان که هدف اصلی و دشمن اصلی یهودیها از 1400 سال پیش تا امروز بودند هشدار می دم که از این به بعد بیشتر مراقب توطئه یهودیان باشند و به جای برخورد های احساسی به مطالعه و تحقیق روی بیاورند و دست به کارهای بنیانی بزنند و مورد به مورد توطئه های هزار تو و رنگارنگ یهودیان رو شناسایی کنند ، ملی گرایی و مذهب گرایی رو که رواج دهنده اونها یهودیان بودند کنار بگذارند و به قرآن رو بیارند و دستورات و فرامین قرآن رو بخصوص در مورد هشدار خطر یهودیان رو جدی تر بگیرند ، که این 2 عامل یعنی ملی گرایی و مذهب گرایی بعلاوه جهل باعث تفرقه و تضعیف روز افزون مسلمانان از هم شده.

شما نگاه کنید به تنها یکی از هزاران فتنه انگیزی یهودی ها در منطقه یعنی جنگ 8 ساله ایران و عراق و به جان هم انداختن دو کشور مسلمان که حاصل اون 8 سال جنگ و تخریب ورشد جنازه و چند دهه عوارض اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی وخیم اون برای مسلمانان بوده. جنگی خونین که چند میلیون نفر از نفوس دو کشور مسلمان رو به کام مرگ فرستاد و صدها هزار مجروح و معلول و ... به جا گذاشت ، واقعا که واقعه دردناک و جانکاهی بوده و انسان تاسف می خوره که چرا باید بیش از یک میلیارد مسلمان اینطور بازیچه و تحت کنترل چند میلیون یهودی باشند؟ باید گفت متاسفانه تا زمانی که علم و آگاهی خودمون در مورد یهودیان رو بیشتر نکنیم و بنیانی و ریشه ای عمل نکنیم چنین ذلیل و ناتوان خواهیم ماند در برابر یهودیان.

مثلا امروز کاری ترین و بزرگترین و موثر ترین ضربات به توطئه های یهودیان رو تحقیقاتی که من پی ریزی کردم زده ، و امروز با اثبات مستند قتل عام پوریم که توسط یهودیان در 2500 سال پیش صورت گرفته و هر سال یهودیان نزدیک عید نوروز اون رو با ولع تمام جشن می گیرند یهود واقعا مضطرب و عاجز شده ، چرا که اگر این تحقیقات در جهان پراکنده بشه که ان شا الله روزی پراکنده هم خواهد شد دیگر یهودیانی که ریا کارانه عبا و شولای مظلومیت و قتل عامهای جعلی ای چون هولوکاست رو به سر کرده بودن بی پناه شده و مردم جهان خواهند فهمید نه تنها یهودیان در جنگ جهانی دوم قتل عام نشدند ، بلکه از 2500 سال پیش تا به امروز دست به قتل و عامهای زیادی چون جنگ های منطقه ای و جهانی و ... زده.

مثلا یکی از راههای شناسایی یهودیان و سیستم مدیریت یهودیان ایجاد جو دیکتاتوری و رعب و وحشت و مبارزه با آزادی بیان و آزادی قلم هست ، هر جای جهان با چنین سیستمی مواجه شدین بدونید که اینها عوامل یهود هستند ، چون با این شگرد مانع نشر حقایق و توطئه های خودشون می شن و فرقی هم نمی کنه این فضای دیکتاتوری و جلوگیری از نشر و انتشار هر مطلبی به چه بهانه ای صورت بگیره ، به بهانه مصلحت نظام و جامعه یا بهانه های دیگه بلکه با این شی.ه می خواهند جوامع رو به کنترل خود در بیارند ... جا داره همینجا از آقای ملازاده تشکر کنم که با پخش این مستندها از شبکه خودشون و فراهم کردن شرایطی برای من برای گفتگو با مردم نشون دادند که یک مسلمان آگاه  و  هوشیار هستند.

همچنین هشدار می دم در مورد انوسی ها . آنوسی ها یهودیانی هستند که به لباس مسلمان در آمده اند و ....»
امیدوارم جوانان مسلمان و نسل در راه مسلمان در تحقیقات و شخصیت من متوقف نشند ، چرا که فروتنانه اینجا اقرار می کنم تنها بنده کوچکی هستم و نباید بعدها از شخصیت من بت سازی و اسطوره سازی بشه که خود این شگرد هم یک روش کثیف یهودی هست که از شخصیتها بت سازی کنه و فقط این تحقیقات رو الگویی برای تحقیقاتی وسیع تر و پر بارتر و عمیق تر قرار بدند.

موفق باشید
پاسخ:
آقای مجاهد.یکی از محاسن  بالا گرفتن وحشیگری یهود چهره مقصر آن ها را در جهان از شیلی تا اندونزی و کره به نماشا می گذارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد