ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

مظلومیت یهودیان و بی اطلاعی مامورین و مزدوران و مزدبگیران کنیسه

منصور

دوشنبه 8 آبان 1391 ساعت 10:23 PM
استاد گرامی و دوستان بنیان اندیش
با سلام
چند سال پیش دی وی دی فیلمهای مستند و آثار استاد را بی واسطه در دستان وزیر ارشاد فعلی گذاشتم. گفت پورپیرار را نمی شناسد در حالیکه حدود 20 کتاب استاد را در ممیزی وزارت نگه داشته و از انتشار آن جلوگیری کرده است. آیا این عجیب نیست؟ یا این آقا چون عروسکی است که نخ آن در دستان یهود است یا اینکه خود مامور آنهاست. ولی امیدوار بودم با توضیحات من ایشان تغییری در رفتار خود نسبت به آثار استاد ولو محدودیت بیشتری برای ایشان ایجاد نماید. اما همان زمان استاد فرمودند «مطمئن باشید آنها در انجام ماموریت کنیسه ای خود هیچ تغییری نخواهند داد.» اکنون صحت حرفهای استاد کاملا روشن است.
در سکوت مرگ گونه ی این افراد انتشار آثار استاد از هر طریقی ضربه ی مهلکی بر آنان وارد خواهد کرد. همانگونه که استاد فرمودند این آثار به دست همه ی دست اندرکاران فرهنگی این جمهوری رسانده شده. بنابراین هنگامی که بنای این فرهنگ پوسیده در اثر نم آثار استاد فروریزد هیچ بهانه ای نخواهند داشت و تنها باید به اورشلیم پناه برند و دیگر شاهد ظهور امثال اتفاق 206 نخواهیم بود.
پاسخ:
آقای منصور. صبور باید بود و فراموش نکرد که تولیدات تاملی در بنیان تاریخ ایران، هستی یهود را در معرض تهدید قرار داده و شولا و قبای مظلومیت را از تن شان بیرون کشیده و به باد سپرده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد