ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

ناصرالدین شاه قاجار در محله مون مارت پاریس و زیر برج ایفل فرانسه

علی

چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 1:40 PM
استاد گرامی بدون شک هیچ صاحب منصب تاثیرگذاری در جهان اسلام هنوز از وجود فیلم طوفان نوح خبر هم ندارد چه برسد به فهم محتوای آن و تلاش برای آگاه کردن دیگران. حتی در داخل کشور کسانی صاحب نام وقتی فیلم را می بینند متوجه هیچ مطلب خاصی نمی شوند. هنوز باید صبور بود تا زمانی فرابرسد که افراد قدرت فهمشان بالا رود و وقتی حقیقتی را دیدند، عمق معنای آنرا دریابند.
بقیه دوستان لطفا اینقدر مثل ساده اندیشان از پخش مجعولات مجلل شادمانی نکنید. البته اتفاق خوبی است ولی شکبه وصال یا در حقیقت ملا زاده احمق فقط دنبال کوبیدن شیعه هستند و روی آوردنشان به استاد پورپیرار برای استفاده از تحقیقات ایشان برای حذف شیعه است، در حالیکه تحقیقات استاد کل جریان فرقه گرایی را زیر سئوال می برد. البته از نظر من هم هیچ اشکالی ندارد که این شبکه مجری سخنان استاد شود زیرا استاد راه خود را می روند و ملا زاده احمق هم راه خود را. ضمنا بدانید که ملا زاده به قدر ارزنی بنیان اندیش نشده و چیزی از بنیان اندیشی فرا نگرفته و همان احمقی است که بود. کافی است دقت کنید که چرا استاد پورپیرار آگاهانه از پخش این فیلم از شبکه وصال دچار ذوق زدگی نشدند چون بهتر از همه ما اون احمقها و هدفشان را می شناسند. فقط بدانیم احمقهایی که در خدمت بنیان اندیشی باشند بهتر از احمقانی هستند که در خدمت بنیان اندیشی نباشند !
پاسخ:
آقای علی. جای هیچ نگرانی نیست. نزد این منبع تفحص، ترک و فارس و عرب و عجم  و شیعه و سنی و طرفدار چپ و راست تفاوت ندارد. ما به دنبال حقیقت ایم، به ناصرالدین شاه قلابی قبله عالم نمی گوییم و هشدار می دهیم برای مردمی که سلسله سلطنتی 150 سال قبل او دست ساز است، مکرر کردن داستان های کورش و داریوش و اشاره به دارایی های فرهنگی یکی دو هزاره پیش و شرکت دادن سلطانی از همان مجموعه مسخره که به نام قاجارها قالب زده اند، در نمایشگاه میدان برج ایفل پاریس خجالت آور است زیرا برج ایفل را سالیانی پس از مرگ ناصرالدین شاه سرهم بسته اند. آیا به راستی روشن فکری ایران تا این اندازه نادان و هالو بوده و هست که حال و حوصله یک ضرب و تقسیم معمول شاگردان مدارس را هم نداشته است؟!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد