ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

بهار عربی-بیداری اسلامی،اتحاد برنارد هنری لیوی،سلمان رشدی مرتد

محمد

چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 00:41 AM
تمبک‌زنان " بهار عربی " و یا همان " بیداری اسلامی " همچنان به جشن و پایکوبی مشغول باشند.

به دنبال هراس سراسری، پریشان احوالی و اسهال شدید و بی‌خوابی حاصل از انتظار در صف‌های طولانی توالت نزد غربیان بر اثر " بهار عربی " و " بیداری اسلامی " باز هم سر و کله زبل‌خان پیدا شد !

دلال صهیونیست حمله به لیبی در سوریه چه می‌کند؟

به گزارش فارس، پایگاه خبری عربی‌پرس به نقل از منابع کاملا مطلع فاش کرد که برنار هنری لوی صهیونیست فرانسوی که یکی از عوامل حمله فرانسه به لیبی شناخته می‌شود، در حمص سوریه دیده شده است.

عربی پرس در این گزارش، این سوال را مطرح کرد که وی در خاک سوریه و مشخصا در حمص و ریف حمص چه می‌خواهد و چرا از آنجا با تسهیلات دستگاه امنیتی فرانسه و گاه لبنان به این کشور می‌رود و ارتباط او با ربوده شدن زائران لبنانی در ریف ادلب چیست؟

عربی‌پرس نوشت: سوالی که مطرح می‌شود این است که او در سوریه چه می‌کند بخصوص اینکه اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که وی به سوریه آمده و با حمایت عناصر امنیتی که همراه او وارد شده‌اند، بین چند نقطه تجمع گروه‌های مسلح موسوم به ارتش آزاد سوریه تردد می‌کند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910308000071

============================

سلمان رشدی و برنارد هنری لوی در نامه‌ای خواستار تحریم سوریه شدند که این نامه در پایگاه اینترنتی برنارد هنری لوی منتشر شده است.

به گزارش فارس، الجزیره اعلام کرد که سلمان رشدی، امبرتو اکو (نویسنده ایتالیایی)، برنار هنری لوی (نویسنده فرانسوی)، دیوید گروسمن و آموس اوز (نویسندگان اسرائیلی) و اورهان باموک (نویسنده ترک) و والی سونیکا (نویسنده نیجری) کسانی هستند که نامه مذکور را امضا کردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8907220930

ا  
 
 
 
 
 
آمون : مطلب برنارد هنری لیوی: 
 
  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد