ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

بندبازی و دورویی و نفاق جنش اخوان المسلمین در برابر اسرائیل

محمد

یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 11:52 PM
سلام‌علیکم

همه عزیزانی که نوارتان روی " بیداری اسلامی" گیر کرده، توجه نمی‌فرمایید که من و امثال من منکر نعمت بزرگ شکست فضای سکوت و خودسانسوری نزد ملت‌های مسلمان نیستیم.

ولی شما با مبنا قرار دادن این تحول مهم در نوع نگرش مسلمین، دسیسه یهود و پیاده‌سازی مرحله به مرحله آن را نادیده می‌گیرید.

همین نادیده گرفتن نزد سیاست‌مداران مملکت نیز مشهود است که تار و تمبک برای محمد مرسی به راه می‌اندازند و این در حالی است که این بابا از حلقه‌های پیاده‌سازی سیاست"  خاورمیانه جدید " است

ا

 

 

 

 

 

  

 

محمد

یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 11:52 PM
ایران وارث امپراتوری پارس است

«در ترکیه، احساسی که نسبت به ایران هست، یا تمجید و تحسین عام و یا بی اعتنایی و کوچک شمردن عام است. شمار کسانی که می توانند ایران را همان گونه که هست، تحلیل کنند، بسیار اندک و بسیار ناکارآمد هستند.

ما برخی فاکتورها را فراموش کرده ایم. ایران وارث امپراتوری پارس است. نمی توان این کشور  را به آسانی شکست یا فریب داد.

ا

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد (محمدرضا نیسی)

دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 00:01 AM
خدمت دوست عزیز و بزرگوارم جناب آقای شیمون پرز، رئیس جمهور اسراییل

آنچه در برخی از کشورهای عربی در حال رخ دادن است چیزی جز تلاش برای بازآفرینی نظام های گذشته نیست. در این هرج و مرج خلاقانه، فقط ویترین ها هستند که تغییر می یابند. به غیر از قضیه فلسطین که به گفته سید حسن نصرالله به عنوان میزان راست آزمایی ادعاهای اسلامگرایان تازه به قدرت رسیده باقی خواهد ماند آیا در صحنه داخلی مصر نیز می توان تفاوت بارزی میان مبارک و مرسی دید؟

متاسفانه عده ای در داخل کشور هنوز نمی خواهند باور کنند که در مصر هیچ تغییر ریشه ای رخ نداده است. این افراد نه تنها معنا و مخاطب واقعی اعطای نشان قهرمان ملی به سادات از سوی محمد مرسی را دریافت نمی کنند بلکه همچنان اصرار دارند که درباره از بین رفتن گنج استراتژیک اسراییل صحبت کنند که این امر نشان دهنده این است که با گذشت نزدیک به دو سال از تحولات مصر، اینها هنوز تحلیل درستی از این تحولات ندارند.

این دوستان هنوز نمی خواهند بپذیرند که اخوان المسلمین قابل اعتماد نیستند. این ها همان جماعتی هستند که به قول مرید البرغوثی، شاعر فلسطینی، تا دیروز که دست شان از قدرت کوتاه بود، شعار "خیبر خیبر یا صهیون" سر می دادند و امروز که به قدرت رسیده اند آشکارا خود را دوست وفادار اسراییل معرفی می کنند!

برای کسانی که اخوان المسلمین را می شناسند و به طبیعت بندبازانه آنها آگاهی کامل دارند نه عبارات محبت آمیز محمد مرسی جای تعجب دارد و نه همپیالگی فرستاده اش با شیمون پرز

این زمانبندی در مراودات دیپلماتیک خالی از پیام نیست. اسراییل در حال راست آزمایی تعهدات محمد مرسی است و اعزام سفیر از سوی وی در چنین شرایطی به این معنا است که رئیس جمهور انقلابی هیچ تعهدی نسبت به قضیه فلسطین ندارد

اصرار برای باوراندن مخاطب ایرانی به اینکه اخوان المسلمین از متحدین اصلی انقلاب اسلامی است تلاشی بس بیهوده برای ندیدن واقعیت است و بی تردید در عرصه سیاست خارجی، هزینه این ندیدن ها از کیسه منافع ملی پرداخت خواهد شد.

http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1908202/%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87+%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%DB%8C+%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87+%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF+%D9%85%D8%B1%D8%B3%DB%8C+%D8%AA%D8%A7+%DA%A9%D8%AC%D8%A7%D8%9F.html

=========================

مقتدی صدر از محمد مرسی رئیس جمهوری مصر خواست که از تصمیم گشایش سفارت کشورش در تل آویو صرف نظر کند.

وی افزود: بنا بر نص قرآن، یهودیان سرسخت ترین دشمنان مسلمانان هستند و محمد مرسی باید از بازگشایی سفارت در اسرائیل خودداری کند زیرا به وجهه مصر و اسلام گرایان ضربه می زند.

http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1908191/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87+%D9%85%D9%82%D8%AA%D8%AF%DB%8C+%D8%B5%D8%AF%D8%B1+%D8%A8%D9%87+%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF+%D9%85%D8%B1%D8%B3%DB%8C.html
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد