ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

انقلاب اسلامی ایران،انتخابات ریاست جمهوری نهم و دهم،تقلب و دزدی

محمدرضا

یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 2:27 PM
آقای نیسی و حجاج. همانطور که آقای سید گفتند مطلب اصلی که از آن گفتگو می شود بیداری مردم است و نه میزان و گستره نفوذ یهود یا نقش آنها در مدیریت مردم بیدار شده. این دقیقا همان نکته ای که است شما با لجبازی کور از نظر انداخته اید و اصرار دارید بگویید که چون یهودیان مدیریت این مردم چه در ایام خواب و چه در ایام بیداری را در دست داشتند، پس بیداری اسلامی هم کار آنهاست! اگر تا این الان این تفاوت را نفهمیدید یا نمی خواهید بفهمید، بحث با شما بی فایده است. چون حتی الان هم که خودتان با نوشته های استاد پورپیرار بیدار شدبد، می توان گفت این بیداری شما تحت عنوان بنیان اندیشی هم کار یهود است!!

کسی که به چنین توهمی دچار است یا واقعا دچار توهمی درمان نشدنی می باشد و یا اینکه خودش یک یهودی است و ماموریت دارد این توهم را در ذهن مردم تزریق کند تا کسی گرد بیداری یا بنیان اندیشی نگردد و تصور کند همه اینها کار یهود است!!
پاسخ:
آقای محمد رضا. دقیقا درست می فرمایید. آن که انبوه مردم به خیابان ریخته علیه دیکتاتوری شاه و وابستگی همه جانبه او به بیگانگان و برای کسب آزادی و استقلال را، هدایت شده از جانب کنیسه می داند و حساب شان را با مدیریت رسمی پس از انقلاب یکی می گیرد، که رد پای هدایت و تبعیت از یهود در غالب تصمیم گیری های دیکتاتور منشانه آن ها  هویداست، همانی است که اصل تحرک انقلابی را بی هوده می داند و جماعت را به جمود و سکوت می خواند. درست همانند مردم خسته شده از دزدی و دروغ که به امید تصفیه اجتماعی به استقبال رییس جمهور فعلی رفتند و در زمان او با دزدان و دروغ گویانی فوق حرفه ای رو به رو شدند.  
 
 
 
آمون : همچنین می توانید مراجعه کنید به : 
 
 
و نیز :  
 
 
که مربوط به انتخابات و برآمدن دکتر محمود احمدر نژاد به عنوان رئیس جمهور ایران است با نگاهی به دیگر رقبا میدان نظیر مهندس میر حسین موسوی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی، آیت الله (علی) اکبر هاشمی رفسنجانی (بهرمانی) و احتمال تقلب و دزدی آرا و دزدی بیت المال مسلمین و اختلاس 20 هزار میلیارد ریالی (3 میلیارد دلاری) از بانک ملی ایران به کمک (محمود؟ امیر محمود؟ امیر منصور؟) خاوری و دیگر عناصر.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد