ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

هویت واقعی ۲۰۶ و مازیار اتفاق،آنوسی یهودی شیرازی فرصت طلب عبرانی

آیدین

دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 11:55 PM
سلام به دوستان
دوستان عزیز
من مرحوم اتفاق را در سال 87 دو بار ملاقات کردم که یکبار در معیت جناب بی نام و یکبار هم خودم شخصاً خدمت ایشان بودم. در آن دو بار هم انصافاً من ندیدم که از جناب پورپیرار بدگویی کند یا بخواهد شان ایشان را در مقابل من کم جلوه دهد و دائم ایشان را ناصرخان می گفت و می گفت که ناصرخان بسیار باسواد است ووو.
همانطور که یکی از دوستان گفتند؛ جناب اتفاق خیلی دوست داشت به تقلید از تختگاه هیچکس مطلبی به مطالب جناب پورپیرار بیافزاید و در این بین قدی علم نماید اما خودش هم می دانست که قادر به اینکار نیست و مصداق این موضوع را در مقاله اش در مورد طاق بستان می توان دید.
اما دوستان
من فکر می کنم ما اشتباه بزرگی مرتکب شده ایم و آن اینکه جناب اتفاق را با فردی که به نام 206 مطلب می نویسد اشتباه گرفتیم.
بر اساس تحقیقاتی که من داشته ام شخصی که با نام 206 مطلب می نویسد پیرمردی است که در یکی از دانشگاههای غیر دولتی شهر کازرون رشته معماری می خواند و جالب اینکه همکلاسیهایش هم ایشان را 206 خطاب می کنند و در مورد مطالب جناب پورپیرار با همکلاسیهایش هم مباحثاتی داشته و دارد. مدرک دیگری که من می توانم به استناد به آن این موضوع را تایید کنم در مقاله ای که جناب 206 در مورد اقوام ایران نوشته هویدا می شود در جایی که ایشان به گونه ای در مورد جز ترین بخشهای فرهنگی قشقاییها سخن می گوید که حکایت از تماس متناوب ایشان با قشقاییها دارد و من با شناختی که از مرحوم جناب اتفاق دارم بعید می دانم که ایشان چنان ارتباطی با قشقاییها داشته باشند.
راستش را بخواهید ما متاسفانه علیرغم اینکه دیگران را به حق و صبر دعوت می کنیم ولی خودمان را فراموش کرده ایم.
مرحوم اتفاق موقعی که به یکباره با هجمه دوستان مواجه شد و دید که چگونه کسانی که تا دیروز با ایشان دوستانه بحث می کردند به یکباره شمشیر تیز توهین و ووو را متوجه ایشان نمودند احساس سرخوردگی نمود و ترجیح داد سکوت کند و چیزی نگوید.
در هر حال، اتفاق دیگر بین ما نیست. خدایش او را رحمت کند.
"همه را مرگ از پیر و جوان
خنک آن کس که نامش بود جاودان"
پاسخ:
امیدواریم این اتفاق دوم برای اثبات حضور مستقل خودش بما را از ادامه فیوضات یاددا شت های اش بی نصیب نگذارد.  
 
 
 
آمون : نمی دانم این فرد چیزی از یهودیان و آنوسیان نمی داند یا اینکه خودش هم یکی از آنهاست! در مورد اینکه مازیار اتفاق یا دانیال یا یونس، همان حرامزاده ایست که به نام 206 مقاله ایمیل می کرد و فکر می کرد هیچ کس، نه می تواند بفهمد و نه رد او را از ایمیلهایش بگیرد، می توان به این آدرس مراجعه کرد: 
 
 
 
تا معلوم شود بالای هر دست، دستی است و حرامزاده تر از هر حرامزاده ای، حرامزاده ای!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد