ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

اهل بیت پیامبر، مصارف خرج و هزینه خمس و زکات اسلامی برای مستحقین

منصور

یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 11:42 PM
سلام جناب علی
فرموده بودید: «وَ اعْلَمُوا أَنَّمَا غَنِمْتُم مِّن شىْءٍ فَأَنَّ للَّهِ خُمُسهُ وَ لِلرَّسولِ وَ لِذِى الْقُرْبى وَ الْیَتَمَى وَ الْمَسکِینِ وَ ابْنِ السبِیلِ إِن کُنتُمْ ءَامَنتُم بِاللَّهِ وَ مَا أَنزَلْنَا عَلى عَبْدِنَا یَوْمَ الْفُرْقَانِ یَوْمَ الْتَقَى الْجَمْعَانِ وَ اللَّهُ عَلى کلِّ شىْءٍ قَدِیرٌ) به ناچار باید مراد از ذی القربی در این ایه، خویشاوندان رسول خدا(ص) باشند، که نامش پیش از آن، بدون فاصله، ذکر شده است. و اگر چنین نیست، پس مراد خدا از ذی القربی در این آیه چیست؟»
لابد طبق نظر شما الیتمی و المسکین و ابن سبیل  هم باید از اهالی پیغمبر باشند چون بین آنها و ذی القربی فقط «و» عطف است!! همچنین باید شامل خانواده خداوند هم باشد چون نام خدا هم قبل از این اسامی ذکر شده است! چرا کلام خدا را بنا به میل خود معنی می کنی؟ معنی این آیه چنین است بی کم و کاست: ...پس از آنِ خداست و از آن رسول است و از آنِ خویشاوندان و یتمی و مسکین و ... است.
همین وضعیت در آیه 7 سوره شعرا و 23 شوری هم برقرار است. در ضمن بفرمایید شما از کجای قرآ ن حرمت صدقه بر خویشان پیامبر را استنباط می کنید؟ اصلا از کجای قرآن خویشاوندان پیامبر را بشناسیم؟ لابد باید به جلد دوم قرآن شامل تاریخ طبری و دیگر کتب یهودساخته مراجعه کنیم. آسید! اول تکلیف خود تون رو با پوریم مشخص کنید. تا اول انقلاب 1500 امامزاده داشتیم که حالا به 10500 تا رسیده و همینطور از زیر زمین به تولید مثل ادامه می دن. راستی یه شماره حساب بده اون کشورهایی که از وجود اولاد پیغمبر محرومند خمس هاشون رو بریزن به حسابتون!
جای آبادتری نبود که پیامبر تخم و ترکه خودشو ریخت تو این بیابون پوریم زده!  
 
 
 
آمون : نمی فهمم چرا کامنت های این طرف تایید شده که این بحث ادامه پیدا کنه (شاید هم شروع بشه!) و بیفتیم تو دردسر! 
 
 
و نیز این، جوابی است بر: 
 
 
و 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد