ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

فوت مازیار اتفاق معروف به دانیال شیرازی، 206 ،کیومرث،اسحار،احرار

مـ عـ

جمعه 21 مهر 1391 ساعت 8:49 PM
آقای بی نام!

نام ... مازیار دانیال اتفاق ... تنها یک اسم مستعاری است برای این شخص مذکور ! این آگهی یا اعلامی که به گفته ی خودتان بر سر راه تان!! سبز شده است، تنها می تواند به صرف یک جک بی خاصیت در آید، چرا که حضرت 206 مدعی بود پشتیبانان پورپیرار، آبگوشت و کوفته تبریزی اش خواهند کرد!!

نهایتا این تنها یک اعلام برای پایین کشیدن کرکره ی خزعبلاتی است که به هم می بافت.

جدی نگیرید.  
 
 
 
 
بی نام
جمعه 21 مهر 1391 ساعت 11:41 PM
جناب م-ع
آدم  در می میمونه که با یه کروموزم سیزده مثه تو چه رفتاری داشته باشه.یک بار مهنازی .یک بار ساده دلی .الآن هم که "مع مع "هستی.مرتیکه بز.
محض اطلاع اون دسته از دوستان بنیان اندیش می گویم .تا قبل از جدا شدن ایشان از حلقه استاد ایشان یکی از پر کار ترین بنیان اندیشان بود که  حدود 480 سی.دی تختکاه هیچ کس را در حافظیه بین مهمانان نوروزی سال 88 (شاید هم 87)در شیراز پخش کرد و به این خاطر توسط حراست ارشاد فارس دستگیر ومدتی گرفتار بود.نشریه "ن والقلم "ایشان در جهت نظرات استاد بود.از بعد از سفر ایشان به کرمانشاه ومقاله طاق بوستان به دلایلی رنجید و یک دفعه عقب گرد کردند واز جمع بنیان اندیشان بریدند.نا گفته نمونه که تا زمانی که ایشان با ما بود بنده خیلی چیزها را که استاد قبل حضور بنده در جمع بنیان اندیشان گفته بود از ایشان شنیدم و آموختم .
دوستانش او را کیومرث صدا می کردند ولی نام واقعی ایشان مازیار ونام خانوادگی ایشان اتفاق بودو واژه دانیال از ابتکارات جناب ساسان است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد