ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نگارش نامه ناصرالدین شاه چپ دست کنار غلام زنان خوشگل و آراسته

ساکت

جمعه 21 مهر 1391 ساعت 8:54 PM
سلام استاد ارادتمندیم

یکی از خوانندگان در مورد عکسی که ناصر الدین شاه در حال نگارش با پر است تذکر داده بود که بر خلاف نظر شما مبنی بر نگارش به شیوه لاتین (از چپ به راست) شاید تصویر آینه شده باشد .

حقیقت اینکه این جلوه های ویژه کامژیوتری هم باعث دردسر شده و نیاز به باریک بینی های خاصی می شود. با اندکی دقت در عکسها متوجه شدم ناصر الدین شاه فردی چپ دست بوده و اگر این موضوع را قرینه قرار دهیم مشخص می شود در آن تصویر شیوه نگارش به صورت فارسی است نه لاتین. و البته این مو ضوع کوچکترین خدشه ای به عظمت چند یادداشت اخیر بخصوص یادداشت زیبای آخر وارد نمی آورد.

استاد ۵ سال است نوشته هایتان را دنبال می کنم و از همان موقع مدام یادم هست تکرار می کردید هیچ کس نمی داند این نوشته ها به کجا خواهد رسید و ادامه این نوشته ها جز به دست شخص شما ممکن نیست و اینکه خود یهودیان هم منتظرند ببینند یادداشت بعدی چیست و  کدام نیرنگشان را نقش بر‌اب می کند ولی اعتراف می کنم با وجود علم به اینها و اینکه هر بار باید منتظر مطالب حیرت آوری از سوی شما باشیم باز هم از بهت و حیرتم کم نمی شود.

۵ سال است که در حالت تعلیق زندگی می کنم و انگار در دنیایی دیگر زندگی می کنم که هیچ تناسبی با تصویر سازی های یهود ندارد هر روز صبح که بیدار می شوم حس می کنم در دنیایی دیگر نفس می کشم .

استاد با جرات می گویم شما شخصی مبعوث شده از سوی خدا برای رسوایی و رذالت یهود هستید . امروز به این فکر می کردم با ظهور شما و شاگردانی که از مکتب شما بیرون می آیند و وقایع اخیر جهان از جمله بهران اقتصادی و ... دیگر دوران اقتدار مشرکین غربی و در راس آنها یهود که چند قرن با حیله و نیرنگ و در انداختن مسلمین با خرافات و موهومات افسار علم و آگاهی  را از شرق میانه به دست گرفتند به سر آمده .

وقتی دقت می کنم می بینم علم و دست آوردهای پیچیده غرب از جمله کامپیوتر و ... آنقدر ها هم پیچیده و دست نیافتنی نیست و فقط کمی خود باوری می خواهد دیری نباشد که مسلمین با تکیه بر خدای واحد و توسل خالص به قرآن و کنار گذاشتن اختلافاتی که بر اساس موهومات یهود است  علم را در اختیار خود در آورند.

با آرزوی شاد کامی  و سلامت برای شما.
پاسخ:
اقای ساکت. ان شاء الله همین طور خواهد شد.با این قید که کم ترین بنده ناچیزم در برابر قدرت بی پایان الهی. ضمنا اگر کاملا دقت کنید شمایل برخی از حروف آن نوشته را خواهید یافت که فارسی یا در واقع به خط عرب نیست.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد