ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نقش و اهمیت آنوسیان یهود در تداوم جنگ صدام حسین رئیس جمهور عراق

مسعود

یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 3:48 PM
جناب استاد شخصا معتقدم صدام به درد جهان اسلام می خورد چنانکه رهبری این نظام به درد جهان اسلام می خورد ولی روزگار سختی است و در میان هیاهوی این تعداد کثیر آنوسی گویا کار دیگری نمی توان انجام داد .در هر حال بررسی موضوع  این جنگ بخصوص صحبت از رشادت ها در حوضه های فردی قابل بررسی است ولی در حوضه های ملی احمقانه است و احمقانه تر از آن این است که این بررسی با در نظر گرفتن توان نظامی این یا آن سنجیده شود . چند نفر دلیر مرد در سپاه و ارتش ایران و عراق می توان معرفی کرد که برای نجات جان برادران خود بر روی مین راه می رفتند ؟ولی حاصل این جنگ برای این دو ملت چه بود؟
پاسخ:
آقای مسعود. هنگام گفت و گو در باب صدام باید از خود بپرسید کدام صدام؟ آن که بنا به مشهور بمب شیمیایی بر سر کودکان می ریخت و یا آن که در برابر سپاه مهاجم و در دادگاه و به هنگام آونگ شدن لحظه ای از خود سستی نشان نداد و در برابر عوامل یهود با زخم زبان های متوالی چون نشانه ای از ایمان و شجاعت اسلامی و شرقی ایستادگی کرد. این صدام دوم شایسته ستایش است. چنان که باخبرید که فصحای عرب، عراقی و غیر آن، پس از اعدام تا حجم چند دفتر او را بزرگ گرفته و شهید خوانده اند؟ برای یک سئوال دیگر هم جواب نزدیک به صحت بیابید که چند فروند از جنگنده های ایران در روزهای نخست جنگ به وسیله آتش بارهای خودی با توسل به اشتباه فنی سقوط کرده است؟!
این را هم گفته باشم که اگر مستند طوفان نوح در نوار اسلامی، از شمال آفریقا تا اندونزی، به وسیله نمایندگان سیاسی و فرهنگی این همه دولت و ملت مسلمان تحویل گرفته نشد، پس باید آمار آنوسی های تان را بالاتر برید و بر اریکه رفیع قدرت بنشانید.  
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد