ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

تاریخ واقعی زمان حال حاضر، فاصله از مبدا تاریخ و شروع تاریخگذاری

منصور

یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 10:26 PM
جناب مومن
میشه بفرمایید تا حالا از این وبلاگ چی یاد گرفتین؟ خدا به استاد صبر جزیل عطا فرماید! می دونی پوریم یعنی چی؟  
 
 
 
مومن
سه شنبه 11 مهر 1391 ساعت 03:48 AM
برادر منصورما سال 79 در نمایشگاهی که در دانشگاه اصفهان همراه همایش اقوام راه انداختیم کتابهای استاد رو عرضه کردیم البته قبل از اون اونا روخونده بودیم.البته همکاری استاد مشکور که  بدون اینکه ما رو بشناسه یا از ما چکی چیزی بخواد برامون کتاب فرستادن  یه سری رو فروختیم یه سری رو به اساتید و دوستان هدیه دادیم یه سری رو همراه مبلغ پس فرستادیم واین هم از کرم استاده که حکایت از اهمیت بسط اندیشه در نظر ایشونه تا مادیات کاری که کمتر کسی حاضره انجام  بده برا چندتا دانشجو ............حالا ما نمیدونیم پوریم یعنی چی؟!!!!!!  
 
 
 
 
منصور
سه شنبه 11 مهر 1391 ساعت 12:39 PM
جناب مومن
خدا رو شکر. حالا با دانستن عواقب و عوارض پوریم بفرمایید از کجا می توان اثبات کرد که پیامبر چند فرزند و از چه جنسی داشته است. از کجا می توان بنی امیه و بنی عباس را اثبات کرد؟ حتما می دانید که رفرنس های چنین داستانهایی را متعلق به منطقه ی پوریم زده ی ایران و بین النهرین دانسته اند. حالا بفرمایید طبری ها جرجانی ها قمی ها سجستانی ها بخاریها شیخ صدوق ها و و و .... را برای چه خلق کرده اند و این داستانها و ائمه تراشی و خلیفه تراشی ها به چه نیتی بوده است.  
 
 
 
 
مومن
سه شنبه 11 مهر 1391 ساعت 1:55 PM
منصور جون استاد پوریم شناسی بگو ما در سال چندم هجری هستیم ؟  
 
 
 
 
 
منصور
شنبه 15 مهر 1391 ساعت 10:45 AM
جناب مومن
برادر عزیز، اشاره من به سوال دوم و سوم شما بود که اگر از سال 79 با این مباحث آشنا بوده اید طرح آنها عجیب به نظر می رسد. حقیر در این کلاس ناخن کوچیکه شما و خیلی از دوستان دیگه هم نیستم چه برسه به پوریم شناسی. سوال اول شما را مدتها پیش کسان دیگری هم مطرح کرده بودند. هم اینک هر ملتی برای خود مبدا تاریخی دارند که سوال بجای شما در مورد همه ی آنها مطرح است و پاسخ متقن و بنیانی خود را می طلبد.
در مورد تاریخ اسلام شاید بتوان به توالی رویدادها پس از اسکندر اشاره کرد. مهمترین رویداد تاریخ که اسناد قابل اعتنایی (از لحاظ تاریخ نگاری) از آن بجای مانده به قدرت رسیدن اسکندر و جانشینان او می باشد که آثار و سکه های آنها به اندازه کافی در قلمرو آنها یافته شده است. با توجه به حمله اسکندر به اورشلیم می توان دریافت که در آن زمان این شهر پررونق بوده که به معنی رهایی یهودیان از اسارت و زندگی آزاد  و مرفه در اورشلیم است که مدتی قبل با وقوع پوریم و نابودی بابل توسط قوم خزر روی داده بود. تاریخ نگاری تورات هم بدون اینکه بخواهیم آنرا محل رجوع قرار دهیم این موضوع را تایید می کند. همچنین برای تاریخ امپراتوران روم باید سند معتبری داشته باشیم که اثبات کند فلان پادشاه چندسال پس از اسکندر به قدرت رسیده است. همچنین باید مدارکی برای راستی آزمایی تسلسل امپراتوران روم تا قبل از تشکیل روم مسیحی موجود باشد. اگر تاریخ گذاری میلاد مسیح را معتبر بدانیم، از روی کلیساهای آنها می توان فهمید که که قرن هفتم میلادی قرن ظهور اسلام بوده است چون برج ناقوس بعنوان نخستین نشانه شرک از این قرن به کلیسا ضمیمه شد. از قرن دهم صلیب بعنوان پیروزی تثلیث بر یکتاپرستان مسیحی بر فراز کلیساها به نمایش درآمد و از حدود پانصد سال پیش تجملات و مجسمه ها و نقاشیها کلیساها را بسیار پرزرق و برق نمود که نشان از صلح روم بی هنر مسیحی و روم متمدن شرقی دارد. با توجه به اشاره قرآن به یکتاپرستی مسیحیان قبل از ظهور پیامبر و مشرک شدن آنها پس از ظهور وی، می توان نتیجه گرفت که اسلام از قرن هفتم میلادی شروع شده است. برای اطلاعات بیشتر به یادداشتهای استاد مراجعه فرمایید.  
 
 
 
 
آمون : تجربه تلخ، مانع از بیان است.گفتنی های بسیار گفته شده که رهنمود بیشتری لازم نیست. این بحث، ریشه در این یادداشت دارد، قبر فاطمه دختر پیامبر اسلام (ص) در بقیع و کشف و شناسایی آن:  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد