ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

نوشیدن و سرکشیدن جام زهر توسط آیت الله امام خمینی در جنگ با عراق

سینا

شنبه 15 مهر 1391 ساعت 09:09 AM
برادر علیرضا بعضی از این به اصطلاح بنیان اندیشان که خدا را هم بنده نیستند، بقول یکی از دوستان فاضل استاد کلا تعطیلند. یعنی شما هر چی بگی ، حرف خودشون را تکرار می کنند و اگر فردا خود شما هم زیر پرچم الله اکبر بروید در خیابان یک کشور اسلامی و خواهان برقراری حکومت اسلامی بشوید، خواهند گفت نقشه اسرائیل است برای فلان و بهمان. مخصوصا اگر برنارد لوئیسی را هم برای سردرآوردن از کار شما به کشورتان اعزام کنند! همان ماجرای ملانصرالدین است که گفتید.  
 
 
 
 
سینا
شنبه 15 مهر 1391 ساعت 09:30 AM
استاد عزیز چنان نظری در باب جنگ از شما واقعا بعید بود. نمیدانم چه اصراری به مقایسه مقاومت مردم ایران با مقاومت مردم افغانستان یا دیگر جاها دارید، ولی حتی اگر بنا بر مقایسه هم باشد، مقاومت مردم ایران در برابر غرب هم مثل مقاومت سایر ملتهای مسلمان درخشان و قابل احترام است و حتی اگر بازنده جنگی هم باشند، بازهم چیزی از ارزش مقاومت هیچ از این ملتها و از جمله ملت ایران کم نمی شود. همچنان که مردم بسیاری از این کشورها مثل عراق و افغانستان و سودان و فلسطین و ... بارها بازنده بودند، اما هر مسلمانی می داند که پیروز واقعی میدان همین مسلمین اند که زوزه کنیسه و کلیسا را به عرش اعلی رساندند و آنها را وادار کردند با ساخت یک فیلم واقعا کثیف، شرم آورترین کارها را به پیامبر بزگوار اسلام نسبت دهند. از شما بعید بود که زوزه غرب در مقابل این مقاومت سراسری را نشنیده باشید. همان شعارهای بقول شما آبکی حکایت از فداکاریها و خون دادنهای مردم مسلمان ایران دارد که هنوز هم با خونشان در مقابل صدها دسیسه ریز و درشت و شبانه روزی غرب ایستادند و تمسخر شما هم ذره ای از ایمان آنها به مقاومت نمی کاهد، همچنان که هالیوود سالهاست مشغول تمسخر اعراب و افغانها و پاکستانیهاست و این مردم هر روز به بهانه ای نفرت خود از غرب را در خیابانها به نمایش می گذارند.
ضمنا از یاد مبرید که هر جنگی در هر کشوری اسلامی و از جمله ایران ، حمله غرب بوده و هست ، منتهی هر بار به یک شکل. یک بار به شکل سرباز اجیر و یک بار با استفاده از سربازهای خودی. همچنانکه هم اکنون هم در سوریه سربازان مسلمان القاعده در کنار سربازان غربی مشغول کشتار مسلمین سوری هستند. شاید اگر در دوران جنگ نبودند کسانی که مثل شما فکر کنند، ما پیروز جنگ می بودیم که هر چند بودیم و نوشیدن جام زهر فقط برای جلوگیری از حمله امریکا و متحدانش به ایران بود تا به سرنوشت عراق و افغانستان کنونی دچار نشویم.   
اما در مورد باورتان به مدیریت تک قطبی فقط می توان توصیه کرد زیاد بی بی سی و وی او ای نگاه نفرمایید که اولا مدیریت تک قطبی در مقام عمل وجود خارجی ندارد و بیشتر در بعد نظری است، هر چند از جهاتی ای کاش وجود داشت، و ثانیا اگر همین مدیریت تک قطبی نظری هم در مقابل این هجوم سراسری نظامی و اقتصادی و فرهنگی و رسانه ای غرب نمی بود، به جای 33 سال مقاومت، تا حالا هزار بار غربیها مسلمانان ایران را سلاخی کرده بودند.
پاسخ:
آقای سینا. دعوت می کنم به چند یادداشت بعد توجه کنید. ضمنا ماهواره ندارم.  
 
 
 
 
 
آمون : منظور از متلکهایی که به طرف آقای پورپیرار شلیک شد، در این یادداشت هاست: 
 
 
 
مخصوصا این یکی: 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد