ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

سر کشیدن جام زهر ایران ، شکست جنگ جهانی سوم و تک مدیریت تک قطبی

علیرضا

جمعه 14 مهر 1391 ساعت 4:40 PM
آقای نیسی. آیت الله خامنه ای در بخشی از خطبه های نخستین نماز جمعه بعد از انتخابات سال 88 و آشوبهای خیابانی، با لحنی عصبانی و تحقیرآمیز در مورد غربیها و تلاش شان برای انجام انقلاب مخملی در ایران گفتند: «احمق ها فکر کردن ایران هم گرجستان است!». من بدون اینکه قصد توهین یا بی احترامی به شما یا رهبران اسرائیل و بقیه را داشته باشم ، فکر میکنم در این موضوع هم حق با آیت الله خامنه ای می باشد و همه این احمقها هنوز ایران را نشاختند! یک روز فکر می کنند ایران هم مثل گرجستان است و روز دیگری دچار این توهم میشوند که ایران هم مثل مصر و بقیه جاهاست! احمقها برای نادیده انگاشتن انقلابهای اسلامی ، عنوان بهار عربی را باب میکنند و بعد اینقدر می گویند بهار عربی که خودشان هم باورشان میشود که واقعا تحولات خاورمیانه بهار عربی است! بعد مجبور میشوند سیصد تا جاسوس در روز بفرستند به این کشورها تا بلکه جلوی انقلابات اسلامی را بگیرند و آنوقت افرادی مثل شما با دیدن آن سیصدتا جاسوس دچار این توهم میشوند که کل این انقلابات زیر سر اسرائیل بوده ! و این دقیقا همان چیزی است که یهودیان می خواهند!

ماجرای ملانصرالدین و خرجی دادن محله پایینی را که حتما شنیدید؟ می گویند روزی ملا برای دک کردن گدایی به او گفت که در محله پایینتر نذری می دهند، تو هم برو بگیر! گدای از همه جا بی خبر به دنبال نذری موهوم رفت و در راه همه همسایه ها را هم خبر کرد. یکباره ملا دید همه قابلمه به دست راهی محله پایینی شدن تا نذری بگیرند! بعد خودش هم قابلمه ای برداشت و برای گرفتن غذای نذری به شتاب به راه افتاد تا از بقیه عقب نیفتد! حالا حکایت مبلغان یهودی بهار عربی و نقش یهود هم درست مانند حکایت ملاست که خودشان هم دروغ ساخته خود را باور کردند!فقط نمی دانم شما چرا باور می کنید؟
پاسخ:
آقای علی رضا. مردم افغانستان درست چهل سال است که بی وقفه علیه نیروهای اشغالگر و علیه عقب ماندگی می جنگند. آن ها توانستند قدرت نظامی شوروی و مدیریت تجربه آموخته ارتش سرخ را از هم بپاشند و ژنرال های روس را با سرافکندگی از خاک خود بیرون بریزند و بلافاصله با متجاوز بعدی یعنی نظامیان حیوان صفت ارتش امریکا رو به رو شدند. توجه کنیم که در واقع امر مردم افغانستان و عراق از جنگ سوم جهانی پیروز بیرون آمده اند، زیرا تمام ارتش های غربی ، اعم از انگلیس و امریکا و کانادا و فرانسه و المان و لهستان و  استرالیا  با تمام تجهزات غیر اتمی و سود بردن از سیستم های پیش رفته اطلاعاتی در جنگ با مردم افغانستان و نیز در میادین جنگ چریکی و پنهان عراق حضور داشته و شکست خورده اند. از یاد نبرید که نیروی نظامی ایران قط توانست ۸ سال در برابر یک نیروی محلی مقاومت کند و چنان تسلیم شد که فرمانده کل قوا قبول آن را با نوشیدن جام زهر یکی دانست. زمان آن است که شعارهای ابکی را از صورت جلسه پیروزی های پارچه ای بر در و دیوارها پایین کشیم و از  اداره تک قطبی کشور صرف نظر کنید که درد بزرگ و کنونی کشور همین تکیه بر مدیریت تک قطبی در تمام سطوح است  
 
 
 
 
آمون : مطلب پیشین: 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد