ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

شرک و کفریات شیعیان دوازده امامی و توسل به ائمه امامان غیر قرآنی

یکی

یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 02:37 AM
این مطلبی که میخوام بنویسم به یادداشت مربوط نیست منتها فکر کنم مهم باشه :

خداوند در قرآن میفرماید که شرک به وحدانیت خودش رو جزو گناهی میشمارد که نمیبخشد و برای مشرک در این دنیا و قیامت عذابی سخت حاضر میکند.
حالا بفرمایید این هم تکیه کلام مردم ایران و عراق که مثل آب خوردن شب و روز واسه خداوند شریک میتراشند و از غیر او یاری میخواهند:

یا علی !
یا حسین !
یا امام فلان !
یا شیخ فلان !
یا هر چی شریک برای خداوند !!!!!!!!!
اونوقت وقتی خدای متعال اونها را با زلزله های سهمناک و جنگهای بی حاصلی مثل جنگ ایران و عراق تار و مار میکند یکی از اون علامه هایشان دهن وا نمیکنه بگه :آهای مردم دیگه بس است و از شرک گویی های کثیفتان دست بکشید .عوضش یکی مثل شیخ قرائتی پیدا میشه و اون شرک گویی هاشونو تقدیس میکنه .
تو رو خدا بخونین ببینین چی میگه :

بعضى هستند فکر کرده‏اند که مثلاً ما مى‏گویم یا حسین! شرک است، مى‏گویند شما عوض یا حسین! باید بگویید یاالله، مى‏گویند، بگو یا الله، تو چرا مى‏گویى یا حسین؟ یا حسین شرک است، ما مى‏گوییم شرک یک تمبرى دارد یک آرمى دارد، اگر تمبر و آرم شرک بود آن شرک است، آرم شرک چى بود؟ «دُونِ اللَّه» شرک است و(حسین قتله فى سبیل الله)، فى سبیل الله است، اگر «دُونِ اللَّه» بود شرک است اما توجه به کسانى که قتله فى سبیل الله، در راه خدا شهید شده‏اند، اولیاء الله هستند، انبیاء الله هستند. کسانى که در راه خدا باشند، توجه به اینها، توسل به اینها، گرایش و کشش نسبت به اینها شرک نیست. البته این بحث مفصلى دارد، حالا به مناسب آرم، یک تک جمله گفتم، پس آرم شرک اینست که در برابر خدا، در مقابل خدا قدرتى را علم کنى اما اگر براى خدا. . .
واقعا استفغروا الله ...
این سخنان مال ابلیس نیست !؟

پاسخ:
ُُُُُُُُُُُُُُآقای یکی. توسل به امامان، شرک نیست. هرکس که به توحید و نبوت و معاد معتقد باشد، مسلمان است که شیعیان بر این شروط تسلیم اند. آن چه شیعیان را از دیگر فرقه ها جدا می کند ضمائم عدل و امامت است که دیگر فرق اختلاط آن را نمی پذیرند. بنا بر این توضیحات آخوند قرائتی فاقد ادله و استنادات پایه است. اگر شیعه ای به امامی برای تنظیم گرفتاری های زندگانی به عنوان واسطه ای صاحب جایگاه نزد خداوند متوسل شود، مشرک خوانده نمی شود، فقط بدعت گذاری است که با اختراع شیوه ای با نیت دریافت پاسخ سریع تر از خداوند، راه کاری غیر قرآنی ساخته است ولی با فرض تمام این ضمائم و حواشی تا زمانی که می گوید لااله الا الله  مشرک نیست.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد