ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

لزوم ادای تکریم و احترام متقابل طرفین در مباحث فکری و اعتقادی

منصور

سه شنبه 4 مهر 1391 ساعت 10:35 AM
سلام استاد
جسارتا کامنت من راجع به آقایان بی نام و نیسی حذف شده است نمی دانم در جریان موضوع هستید یا خیر. آن کامنت تنها در پی این بود که با یادآوری تذکرات حضرتعالی به آنها مبنی بر احترام به دیگران، پرهیز از آلودن فضای وبلاگ به الفاظ نامناسب و همچنین نگارش ساده و شیوا بود. قبلا هم چند کامنت راجع به بی نام حذف شده بود از جمله کامنتی که از وی می خواست دلایل خود مبنی بر مهاجرت شان از سیصد سال پیش از مناطق عربستان به خوزستان را ارائه دهد.
جناب نیسی.
آن لقب عتیق نیشابوری که استاد به من دادند برای من بسیار دلپذیرتر از نمره بیستی بود که باز هم از ایشان گرفتم. جناب آقای عابدی بحثی در مورد جلابیب مطرح کرد و بسیاری دوستان آن را ادامه دادند و تلنگر خوض نکردن در آیات هم به من زده شد. ولی آن تذکر به همه بود نه منصور نوعی. نکته اینجاست که همه آن را گرفتند و دیگر کسی آن بحث و یحث های مشابه را ادامه نداد، ولی جنابعالی و اون یکی با توجه به تذکرات استاد هنوز هم سالهاست به دیگران بد و بیرا می نویسید. خودتان یک مرور به نظرات خود حداقل از زمانی که با نام نیسی کامنت می گذارید بیندازید متوجه خواهید شد. با آن تذکرات استاد من چیز تازه ای برای گفتن ندارم. امیدوارم نظرات و کنکاش های دوستان جوانه هایی باشد بر کنده ستبر بنیان اندیشی که استاد گرامی کاشتند نه علف های هرز بر پای این درخت.
محتوای نظر یک مقوله است و طریق ادای آن چیزی دیگر. شما می بینید که دشمنان چگونه کلام بی محتوا و ضد خدای خود را در قالب پیچیدگی های معنایی و زیبایی های ادبی از قبیل شعر بیان کرده اند. البته بنده قصد تبلیغ شعر ندارم ولی می خواهم خدمتتان عرض کنم که نظر خود را با احترام به دیگران بیان کنید و به آنها هم حق بدهید نظر دیگری داشته باشند. جناب استاد روده درازی مرا ببخشید.
پاسخ:
آقای منصور. حذف شدن یا نشدن برخی از کامنت ها بر اثر اشتباه صورت می گیرد. پرداختن به برخی از مباحث هم به شرایط و فضا و زمان مخصوصی نیاز دارد که کم تر به دست می آید. با این همه به گمانم آن خواست اولیه بنیان اندیشی، یعنی اثبات قتل عام پوریم، اندک اندک برای گروه بیش تری ق ابل قبول شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد