ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

شورت و کرست زنانه، سند افتخار و مالکیت ایران بر خلیج همیشه فارس

مومن

یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 10:35 PM
با عرض معذرت از استاد عزیز و همه  بنیان اندیشان ولی چکار میشه کرد یه کشف جدیده!





این سوتین توری که 2000 سال قدمت دارد لقب قدیمی ترین سوتین دنیا را به خود اختصاص داده است. این سوتین توسط موزه Science به مدت یک روز به معرض نمایش در می اید. بنا بر تحقیقات باستان شناسان که از DNA شیر خشک شده خانومی که از این سوتین استفاده میکرده،‌ به نام صاحب این سوتین دست یافته اند،‌ مشخص شده است که این سوتین متعلق به همسر کوروش پادشاه پر افتخار ایرانی بوده است.


از نکات جالب و حیرت انگیز این است که در صورتی که بر این سوتین در یک اتاق تاریک نور UV (فوق بنفش) تابانده شود، در لنگه‌ی راست نام فارس و در لنگه‌ی چپ نام خلیج به زیبایی می‌درخشد. در همایشی که موزه Science در کنار نمایش این سوتین برگزار کرده، بنا به ایده دکتر سیروس دشت دستی، از بزرگان شرکت Google‌ نیز دعوت به عمل آمده تا به عظمت نام خلیج فارس پی برده و دیگر اعمال شنیع خود در تحریف نام خلیج فارس را تکرار ننمایند.


از عجایب دیگر این سوتین، که با مقایسه پیشرفت علمی سایر کشورها در همان زمان، بسیار قابل توجه است، سایز متغیر این سوتین در هفته‌های مختلف یک ماه می‌باشد. با ماده خاصی که در کش این سوتین به کار رفته، میزان شل و سفتی این کش با توجه به فاصله کره زمین از ماه تغییر یافته و به این شکل اندازه آن بدون دخالت دست تنظیم می‌شود. ماده مورد استفاده در این کش از برخی مرجان‌های موجود در کف خلیج فارس استخراج شده و از خاصیت جزر و مد برای تغییر اندازه کش بهره جسته است.


علم ایرانیان آن زمان که از دیگر کشورهای دنیا بسیار پیشرفته تر بوده به حدی که در 2000 سال پیش به تکنولوژی کش خودکار سوتین نیز دست یافته بودند و این حاکی از هوش سرشار ایرانیان حتی در زمان‌های قدیم می‌باشد. بنا به نظرسنجی انجام شده توسط مجله‌ی هلندی Inobegiboro ایرانیان از لحاظ بهره هوشی در مقام دوم پس از ژاپنی‌ها قرار داشته و از لحاظ پشتکار نیز رتبه اول را در دنیا دارا می‌باشند.


بیایید به افتخار باهوشترین ملت دنیا این مطلب را به اشتراک بگذاریم!
البته عکسش هم بود ولی اینجا نمیشه کپی کرد
پاسخ:
آقای مومن. تا قبل از این کامنت ماجرای قالیچه های پرنده رتبه اول در مزخرف نویسی به طور عام را می گرفت و حالا رسما به این کامنت سوتین منتقل می شود.  
 
 
 
آمون : متاسفانه عکس ندیدم و پشت دروازه های شهر فیلترینگ، زانوی غم بغل گرفتم! ولی چند سایتی این مطلب رو نقل کرده بودند و خیلی هم اصرار داشتند که صحیح است! حتما هم همین طور است! ولی چقدر خنده دار است که لغت سوتین هم عامل فیلتر شدن است! البته لغت موقت هم بهکذا! مبارکمان باشد! 
 
 
 
بعد از فیلترشکن! 
 
 
این هم عکس مورد نظر! ببخشید، قصد توهین و جسارت ندارم ولی شبیه پالان خر می مونه! همراه با تودوزی و بدون ... !  
عجب بساطیه!
نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 10:49 ق.ظ

وقتی قرار یه چیزی رو بزرگ کنند و بشه نماد، یه عده هر مزخرفیو به اون چیز پوهوم نسبت میدن... آخه یکی نیست بگه که، وجود خود کوروش و هخامنشیان محل شک و تردیده و عده ای ساخت داستان های محیرالعقول مرتبت با این امپراطوری رو به یهودیان و علی الخصوص داستان نویسای خاخام نسبت میدن... حالا هم این داستان... میشه بپرسم دی ان ایه همیر کوروش رو از کدوم ... بدست آورون و فهمیدن این لباس زیر مال اوشوونه...

خخخ جمعه 26 آذر 1395 ساعت 07:06 ق.ظ

حالا مگه DNA زن کوروش را داشتن که فهمیدن این مال اونه!
نام خلیج فارس هم بهتره رو لباس کوروش بدرخشه نه سوتین زنش!
این سوتین هر چقدرم قدیمی باشه بیشتر از ۱۰۰سال عمر نداره. زیر خاکی که از ۲۰۰۰ سال قبل مونده فلز هست و اسکلت نه سوتین پارچه ای!
اعتبار خودتون و سایتتون را با این مزخرفات هدر ندید،
بدرود!
راستی همیشه پشتکار ژاپنی زبانزد بود. هوش ایرانی. حالا چی سد برعکس شد؟!!!

احمد پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 08:00 ب.ظ

این مزخرف ویست تو اگه سواد داری بجای این حرفهای مزخرف دلیل داری بیان کن وإلا عاقلانه سکوت کن وزیان در کام نگهدار

آمون: شما فعلا برای تخت جمشید پایان بگیر که به اندازه تمدن ادعایی 2500 ساله، ناقص و نیمه کاره رها شده و کل افسانه های کورش و داریوش و و کمبوجیه و آتش زدن آتن و ... به باد رفته، بعدبیا عربده کشی کن!

هما جلایی چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 09:48 ب.ظ

مرتیکه آمون، چطور این اراجیف به کله پوکت خطور میکنه! از کجا نون در میاری؟ یه تیکه نون مثل سگ میندازن جلوی تو و اون استاد گور به گور شدتون پورپیرار، که هر خیانتی رو به تاریخ این کشور کنین؟! نه؟ چند میگیری اینا رو میگی؟ ها؟ بدبخت خائن وطن فروش بی هویت! به نظر هر کتابخوانی توی سر تو بجای مغز احتمالا با مدفوع پر شده که قدرت تفکرت در حد جلبک هم نیست! ای بیچاره مفلوک، واقعا دل هر کسی براتون به رحم میاد بس که حقیرید...

شورت و کرست زنانه، سند افتخار و مالکیت ایران بر خلیج همیشه فارس

نویسنده: هما جلایی

ایمیل: a@yahoo.com

سایت:

آی پی: ۲.۱۹۰.۱۸۶.۴۶ ایران

ارزیابی: + ۰- ۰

هما جووووووووون فدات. باز بلند شدی؟ بخواب بابا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد