جناب طالب حقیقت با سلام
با عرض معذرت وبه جهت دوری از اصل بحث مان کوتاه ومجمل مجبور به انتقال بعضی داده ها هستم .علم منطق علم استنتاج واستدلال صحیح (صحت نسبی)است نه دریافت حقیقت که به اقتضای هر زمینه بحث(عالم سخن) به قطع متکی به منطق علم ریاضی در چهار ترکیب عطفی ،فصلی،شرطی وترکیب دو شرطی و دو استدلالی تکمیلی قیاس و خلف دسته بندی علمی و تغریف ودرک می شود.در مسیر استدلال سه صورت مجزا برای هر مسئله وجود دارد اول فرض عالم ودوم حکم مطلوب بر عالم وسوم برهان اقتضایی عالم سخن است.صرف مهمل نامیدن فرض بدون اسناد منطقی و ابزار کاربردی منطق آن هم برای رد یک مثال مفهومی منطق خللی جز به مدعی وارد نمی کند.این بنده حقیر مجبورم وارد این وادی نشوم و به این چکیده اکتفا کنم چون انتقال وتوضیح این داده ها را در گذشته به اقتضای حرفه ام در یک بازه زمانی حد اقل چهار ماهه انجام می دادم که در این وبلاگ مجال و فضای این مهم را نداریم.
جناب طالب حقیقت چند سال پیش سوالی را با نام غیر از جمع کردم که بنیان اندیشی را تعریف کنید اکثر مدعیان دو آتشه بنیان اندیشی در تعرف مسیریی که در آن گام بر می دارند عاجز ماندند.بی شک این جهل به تعریف مطلوب، توجیه کننده تند رویهای جاری بعضی مدعیان بنیان اندیشی باشد جهت تظاهر به فهم.یک بار قبلا" کفتم باز هم می گویم مکتب بنیان اندیشی دیگر حتی تابع واضع خود نیست وحقیقت کاربردی خود را در مبارزه با دروغ وعوامل دروغ ودشمن شناسی در زمینه های مختلف خود بر صراط حقیقت منطبق می کند وکاری با خود شیفتگان داغ تر از مظروف ندارد.
جناب علی
باز که شروع به قذ قذ کردی هنوز برایت ثابت نشده که تخم افاضات ات پوسته نداره وچلغوز مقوی گیاه است نه خوراک مغز.