ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

قوم و نژاد و تبار اعراب و عرب زبان بودن مسلمین اولیه حجاز،آفریقا

محمدرضا نیسی

سه شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 12:42 PM
برادر ارجمند آقای طالب حقیقت

اولاً شما داعیه بنیان‌اندیشی دارید و باز هم دم از " قوم عرب " می‌زنید ! و از آن بدتر با همان گفتمان تکراری به ما حمله می‌کنید!!

ثانیاً زبان اسلام، زبان عرب است و مسلمین بر اساس مفاهیم این زبان است که کلام‌الله را درک می‌کنند و مسلمین عرب (همانانی که شما قوم عرب می‌نامید) به همین دلیل بیش از 2 قرن است مورد هجمه سنگین فرهنگی، سیاسی، اعتقادی و ... هستند و جناب آقای ایاد شاکید، سفیر یهود در مصر می‌فرماید :

*** پروژه‌های ما در خاورمیانه تا جایگزینی عرب با غیرعرب و تبدیل زبان عرب به غیر از آن ادامه دارد ***

ثالثاً شما که از من و امثال من به مباحث بنیان‌اندیشی آشناتر هستید، بفرمایید تا همین 2-3 قرن پیش به غیر از اینانی که متأسفانه شما آنان را " قوم عرب " می‌نامید، چه کسانی افتخار تمسک و اعتقاد به دین مبین اسلام را داشتند؟ مگر تا پیش از آغاز هجمه گسترده مشرکین به اسلام، مسلمین ( قوم عرب!! ) از چه زبانی استفاده می‌کردند؟ فارسی، ترکی، کردی و ...؟!!

به هر حال و با احترام به شما، این گفتمان بازتولید ناخواسته همان پروژه مدنظر یهود که از زبان "ایاد شاکید " گفته شده، می‌باشد و برچسب‌زنی زدن شما تحت عنوان " قوم عرب " فقط خدمت به همین پروژه است و اصلاً نمی‌دانم بر چه اساسی و با وجود تأکید مکررمان بر مبنا بودن اسلام، باز هم اصرار دارید ما را به پروژه‌های یهود الحاق کنید!  
 
 
 
 
 
 
 
 
محمدرضا نیسی
سه شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 2:15 PM
علی جون

همین که در این جمع شما " می‌فهمی " کفایت می‌کند. تو به جای این تلف کردن وقتت با این بحثا کمی جابه‌جا شو که آفتاب داره پوستت رو می‌سوزونه! اون سایه خودته، فکر نکن زیر سایه چیز دیگه‌ای ایستادی!!

بعد از انجام این کار، برو کمی فکر و تحقیق کن و ببین مسلمین از مکه و مدینه و یمن گرفته تا وسط اروپا و سن‌پترزبورگ تا همین 150 سال پیش از چه زبانی استفاده می‌کردند؟ البته با توجه به این میزان " فهم " شما، احتمالاً  از زبان شیرین فارسی استفاده می‌کردند.

به یاد دارم چندی پیش برادر عزیز و بزرگوارم آقای بی‌نام خاطره‌ای را از یکی شهروندان ترکیه تعریف کردند که وی از اینکه به مانند پدرش نمی‌تواند قران کریم را بخواند بسیار ناراحت بود و عامل آن را جایگزینی الفبای لاتین با الفبای عرب در ترکیه می‌دانست.

و پدر همسرم نیز می‌گفت که در برحه کوتاهی، رضاخان میرپنج نیز تلاش مشابهی برای تعویض الفبای لاتین با الفبای عرب در ایران انجام داد که بعد ار مدت کوتاهی بی‌خیال موضوع شدند.  
 
 
 
آمون : این رشته، سر دراز دارد! خیلی هم دراز!  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد